Ga naar inhoud

wat is er mis?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu net een nieuwe processor en VGA gekocht. Eerst in mijn matsonic moederboard: windows valt weg na start msn, bios laat helft van de letters weg en geeft allemaal rare tekens... nu in mijn ECS: nieuwe windows instalatie nodig valt na het weergeven van "druk op F2 om een instalatie te repareren" geeft hij alleen een blauw venster zoals hoort weer, zonder enige tekst, dit is op 133MHZ FSB. bij FSB op 100 geeft hij dan weer: "Er is een onverwachte fout opgetreden op regel 1768 in D:\xpsp2\bas\boot\setup\arcdise.c., druk op een toets bla bla bla..." Wat moet ik hieruit opmaken? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:b073771586="basxp"]als je ff leest: de windows instalatie loopt vast tijdens de 2e scan vanaf de start..... Ik jat zo de enermax 450 oid van me broertje (koene) zijn pc ligt toch nog wel 2 dagen uit elkaar, aangezien zijn waterkoelslangen onderweg zijn vanaf de shop...[/quote:b073771586] Ik bedoel een schone installatie (formateren), dus niet repareren zoals je aangeeft.
Link naar reactie
[quote:49be85ec12="basxp"]als je ff leest: de windows instalatie loopt vast tijdens de 2e scan vanaf de start..... Ik jat zo de enermax 450 oid van me broertje (koene) zijn pc ligt toch nog wel 2 dagen uit elkaar, aangezien zijn waterkoelslangen onderweg zijn vanaf de shop...[/quote:49be85ec12]CWT 430 ja :) Maarre, waarom gaat dat ding sowieso niet op 166 MHz staan, want zo hoort ie immers. Kan je geheugen het niet aan? Al geprobeert zo kaal mogelijk te starten? Volgens mij zijn het ook niet de temps hè ^_^
Link naar reactie
okee, ik heb koene's CWT 430 erin gehad... geen verschil... ik ga de hdd ff vervangen, want hij geeft een fout op mijn hd... "Er is een onverwachte fout opgetreden op regel 1768 in D:\xpsp2\bas\boot\setup\arcdise.c., druk op een toets bla bla bla..." EDIT: Hdd vervangen levert ook niks op... 2nd EDIT: zomaar om toch IETS te doen... even mn mem vervangen.. wat blijkt... membankje is brak (aldus mijn broertje) alles werkt nu weer super... nog ff de mensen bedanken die hielpen zoeken naar de oplossing... en de mod bedanken voor het aankomende slotje wat nu kan :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...