Ga naar inhoud

printer laat computer rebooten


Aanbevolen berichten

Gek. Mijn canon i550 laat de computer rebooten als ik iets wil printen. Eerst kreeg ik telkens de melding "printer offline" als ik iets wilde printen, na een tijdje leek hij dan wel contact te maken maar dan startte de computer ineens spontaan opnieuw op. Ik heb wel de computer verplaatst en het kan zijn dat hij in een andere plaats op de USB-hub zit, maar als ik hem ergens anders op zet heb ik hetzelfde probleem. Ook het de-installeren en opnieuw installeren van (een recente) driver helpt niet. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Lees boekje goed (veel mensen vergeten dat). Ontkoppel je printer: verwijder daarna in windows alles wat met USB en in elk geval de printer te maken heeft. Reboot desnoods een paar keer totdat alles weg is. (de USB poorten worden opnieuw gedetecteerd). Installer nu de printer zoals in het boekje staat (enne, om problemen te voorkomen, sluit hem direct aan op een USB poort en NIET op de hub) Komt het nog voor ?
Link naar reactie
Ai. Alle mogelijke antwoorden hebben niet kunnen werken, want het probleem lag waarschijnlijk doodeenvoudig in de hardware. Deze week begaf mijn voeding + moederbord het. Ik heb inmiddels een vrijwel nieuwe computer aan de binnenkant (want de processor paste niet op het nieuwe moederbord, iemand nog een P4 processor nodig voor een Medion moederbord??). En het probleem is opgelost. Na uitgave van enkele honderden euro's, dat wel...... Bedankt nog voor het meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...