Ga naar inhoud

PC Speceficatie


Aanbevolen berichten

Hallo mensen ik heb een computer besteld en ik wou even weten of ik hier goed aan heb gedaan, dan bedoel ik niet zozeer de prijs maar de verhouding tussen onderdelen enzo. Ik bedoel of ik wel de goede onderdelen heb gekozen en of deze geen problemen gaan geven in combinatie met de andere. Procesor: Amd 64 3400 box 2.4 ghz/512 kb 309.90 Geheugen: 2 x 512mb ddr/400 pc3200 Kingston 179.80 Moederbord: MSI K8 N Neo-Platinum Ed. nF3, Sp 754 126.90 Videokaart: Powercolor ATI RADEON x800PRO 464.90 Hardeschijf: 120GB 7200 Western Digital JB 8MB 84.90 DVD-Brander: NEC ND3500 16x +/-writer IDE/Bulk 89.90 PC-Kast: DIABOLIC Gamer (blauw/grijs) noPSU 119.90 Voeding: Power Supply 350W ATX Enermax 59.90 DVD-Speler: LiteOn 16x/48x IDE Retail 24.90 Floppy: FDD 3.5 Floppy 1.44 MB Samsung zwart 10.90 Keybord+muis: Logitech Cordless Desktop MX 109.90 Boxen: Creative Inspire T7900 7.1 114.90 MSI Bluetooth usb stick 31.90 Draadloos internet kaart (ingebouwd) 33.90 Assembleren/Testen van Systeem 29.90 Totaal:1839,70 Ik ga met mijn pc vooral games downloaden en spelen en muziek downloaden en luisteren.
Link naar reactie
Als ik een voeding hoger zou nemen was dat 550 en koste me 100 euro meer, en ik zit met een budget van 1500 en die pc is nu al 1900 dan heb ik nog geen eens een scherm dus ik ga daar niet teveel aan spenderen. en ook nog is dat mijn pc niet teveel lawaai moet maken dus een lagere voeding is goed ik ben ook niet van plan iets uit te gaan bouwen ik koop die pc in 1 x goed zodat dat niet nodig is, wat zou ik nog moeten uitbouwen in de toekomst?
Link naar reactie
Je zit al over je budget? Vervang dan de boxen en toetsenbord/muis voor een 'iets' goedkoper setje. vind je 120 euro voor simpel toetsenbord een stukje plastic met optische muis niet béétje veel? Dat geld kun je beter ergens anders in stoppen (meer geheugen/snellere CPU/etc) Het verschil tussen een 7.1 en 5.1 boxen zul je vrijwel niet merken. Staat wel leuk, maar of het functioneel/praktisch is??
Link naar reactie
[quote:6d90d971a7="Johnny321"]Je zit al over je budget? Vervang dan de boxen en toetsenbord/muis voor een 'iets' goedkoper setje. vind je 120 euro voor simpel toetsenbord een stukje plastic met optische muis niet béétje veel? Dat geld kun je beter ergens anders in stoppen (meer geheugen/snellere CPU/etc) Het verschil tussen een 7.1 en 5.1 boxen zul je vrijwel niet merken. Staat wel leuk, maar of het functioneel/praktisch is??[/quote:6d90d971a7] Maar die toetsenbord is met een muis die je op kan laden dat vond ik wel handig bespaard me die dure batterijen en 2x512 is genoeg voor my hoor + ik kon geen hogere procesor nemen ik had de hoogste tenminste van socket 754 anders moet ik een 939 cpu nemen en moet ik alle andere onderdelen 0ok weer veranderen...
Link naar reactie
[quote:fca1833446="Johnny321"]Ach jah, tis jou geld :) Maar ik ben niet zo'n fan van die draadloze muizen/toetsenborden. De batterijen van een muis zijn af en toe al na een dag leeg, (en natuurlijk net op het verkeerde moment) Heb em nu ook altijd aan de oplader, net zo handig :)[/quote:fca1833446] Dus je hebt er zelf ook 1 gekocht :P :wink:
Link naar reactie
voor 1900 euro kan je een heel mooi systeem samenstellen, waarom post je dit als je m al besteldshebt, niet voordat je m gaat bestellen? :-? Maargoed je kan m nog wel annuleren denk ik.. Als ik jou was zou ik bij verschillende zaken de pcwizard gebruiken en dan uitzoeken waar je het beste uit bent. Veel succes... ps. Als ik je ff moet helpen hoor ik het wel, kijk bijv. bij Salland of Alternate, kan natuurlijk ook een zaak bij jou in de buurt zijn..
Link naar reactie
[quote:72d87d565f="jayday"]voor 1900 euro kan je een heel mooi systeem samenstellen, waarom post je dit als je m al besteldshebt, niet voordat je m gaat bestellen? :-? Maargoed je kan m nog wel annuleren denk ik.. Als ik jou was zou ik bij verschillende zaken de pcwizard gebruiken en dan uitzoeken waar je het beste uit bent. Veel succes... ps. Als ik je ff moet helpen hoor ik het wel, kijk bijv. bij Salland of Alternate, kan natuurlijk ook een zaak bij jou in de buurt zijn..[/quote:72d87d565f] Ik ben al sinds voor de vakantie begon bezig met zoeken en orienteren ik had mijn keuze al gemaakt maar ik wou alleen jullie mening horen. Maaruh waarom moet ik hem canselen ik vind de prijs normaal somige onderdelen zijn wat duurder dan ergens anders maar somige ook weer wat goedkoper + ik krijg hem nu kant en klaar thuis getest en all alleen stekker erin doen zeg maar en hij doet het.
Link naar reactie
[quote:ba65c9a08f="bo-lo"] maar zoveel scheelt dat niet 80 euro ofzo dus dat maakt niet uit dan tog? [/quote:ba65c9a08f] 80 euro die je ook in een zwaardere voeding en grotere HDD kunt stoppen. [quote:ba65c9a08f="bo-lo"] en wat is er mis met die kast dan? [/quote:ba65c9a08f] Waarschijnlijk niets. Maar je betaalt wel voor een groot deel voor het design (wat ik lelijk vindt, maar jij waarschijnlijk mooi).
Link naar reactie
[quote:9af04d2edd="Obi-wan-kenobi"][quote:9af04d2edd="bo-lo"] maar zoveel scheelt dat niet 80 euro ofzo dus dat maakt niet uit dan tog? [/quote:9af04d2edd] 80 euro die je ook in een zwaardere voeding en grotere HDD kunt stoppen. [quote:9af04d2edd="bo-lo"] en wat is er mis met die kast dan? [/quote:9af04d2edd] Waarschijnlijk niets. Maar je betaalt wel voor een groot deel voor het design (wat ik lelijk vindt, maar jij waarschijnlijk mooi).[/quote:9af04d2edd] voor dat geld kon je een grotere HDD en zwaardere psu kopen
Link naar reactie
[quote:b39296d92d="taco78"][quote:b39296d92d="Obi-wan-kenobi"][quote:b39296d92d="bo-lo"] maar zoveel scheelt dat niet 80 euro ofzo dus dat maakt niet uit dan tog? [/quote:b39296d92d] 80 euro die je ook in een zwaardere voeding en grotere HDD kunt stoppen. [quote:b39296d92d="bo-lo"] en wat is er mis met die kast dan? [/quote:b39296d92d] Waarschijnlijk niets. Maar je betaalt wel voor een groot deel voor het design (wat ik lelijk vindt, maar jij waarschijnlijk mooi).[/quote:b39296d92d] voor dat geld kon je een grotere HDD en zwaardere psu kopen[/quote:b39296d92d] Ik heb die 120 IDE inmiddels omgewisseld voor een 250 s-ata en hogere voeding tja... maakt een hoop lawaai en of ik het nou echt nodig heb ik ben niet van plan te gaan upgraden voorlopig ( 2-3 jaar)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...