Ga naar inhoud

nec1300 cd/dvd powercalibration error


Aanbevolen berichten

ik heb een nec 1300 met de nieuwste firmware. ging in verleden probleemloos. nu krijg ik foutmeldingen bij het branden van sommige, maar wisselende bestanden. met name zie ik de "power calibration error" branden laten testen in de winkel, maar daar was deze goed. werk met nero 6 (versie 5 zelfde probleem) en met xp-pro met alle updates kent iemand dit probleem?
Link naar reactie
ja, heb ik ook gehad met de ND-2510A. De bovenstaande post klopt. Er zijn 2 dingen voor: of andere DVD's gebruiken, of hij is aan het overlijden. Die van mij tikte ook nog bij het opstarten. Met die powercalibrationerro is het zo dat de brander van tevoren checkt hoeveel power de laser nodig heeft om te kunnen branden. Als daarbij iets mis gaat, gaat het over. Anders heeft het te maken met je DVD's waarin de laser in het beginstuk even wordt gecalibreerd. Mocht dit fout gaan krijg je ook een powercalibrationerror, heb ik me laten vertellen. Als het goed is brandt ie niks in Nero. HIj doet net alsof ie gaat beginnnen maar branden ho maar. Je restart je computer en soms doet ie het dan weer. Heb 'm RMA kunnen doen en beetje bijbetalen en de ND-3500A retour gekregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...