Ga naar inhoud

Harde Schijf Problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen terug mijn kabels "ge-sleeved" in mijn computer daarbij heb ik mijn harde schijven effe eruit gehaald voor wat extra overzicht nog niks aan de hand na het sleeven alles weer aansluiten harde schijfjes weer op zijn plek klaaaarrrrrr nou niet dus ik zet mijn computer aan en wat denk je na de memory check krijg je/ik meestal een rijtje wat ie dedecteerd cd-roms hhd-tjes etc niet dus ^&%&!*%(@&$#* ik heb 2 harde schijven een grote van 120 gig (met OS) en 1 van 60 gig als slave zodra ik die slave afkoppel start ie gewoon op en met slave (nog 1 hhd erbij) niet hij heeft het altijd zo gedaan ik heb al andere stroom kabels geprobeert andere IDE kabels niks werkt HELLUUUUPPPPPPPPPPP :cry: groeten Joost
Link naar reactie
jumper zitten goed beter zelfs ik heb die schijven alleen ff aan de kant gezet en verder niks mee gedaan alleen ff ge-mod en toen weer terug erin !!!! echt vaag dit probleem ik zal die slave die defect blijkt te zijn, ff alleen op laten starten (MKL) en kijken of ie als master wordt gezien het is een vreselijk belangrijke schijf voor de handel hehe mp3tjes torrents/films je kent het wel
Link naar reactie
Als je harde schijven niet worden herkend, probeer dan eens het volgende: IDE1 (*): - harde schijf (als master) - DVD-speler (als slave) IDE2 (*): - 2e harde schijf (als master) - DVD-brander (als slave) (* Ook wel IDE 0 en IDE 1 genoemd) Bij mij heeft deze volgorde wel gewerkt, terwijl je eigenlijk 2 harde schijven op IDE1 en de DVD-speler en -brander op IDE2 zou moeten zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...