Ga naar inhoud

merken laptops


Aanbevolen berichten

neem nooit een compaq mn pa heeft al 8 jaar compaq en bijna elke week weer wat en het ergste is je betaald je lam en krijgt nog geen eens de windows cd erbij.. mocht je hd geformateerd zijn ken je weer 130 voor windhoos betalen.. :evil: slechte zaak.. jaja.. verder heeft mijn zus een gericom best onbekend maar nog nooit problemen alleen het blijft het punt dat de batterij het zwakste onderdeel blijft en die dingen zijn duur voor vervangen.. :o
Link naar reactie
Ik heb goede ervaringen met IBM. Het hangt er ook een beetje van af of je het apparaat vaak mee gaat slepen of dat hij gewoon thuis wordt gebruikt ter vervanging van de desktop. In elk geval vind ik duurzaamheid belangrijk bij een laptop en IBM biedt absoluut een goede duurzaamheid. Met andere merken heb ik weinig ervaring, dus daar durf ik geen oordeel over te geven.
Link naar reactie
[quote:cd8122e45c="taco78"] Ieder geval geen Acer lees ik slechte dingen over op www.kieskeurig.nl [/quote:cd8122e45c] Welk type Acer bedoel je dan? Ik zie bij alle laptops die ik daar aanklik gemiddeld gezien goede ervaringen. Bedenk je wel dat Acers nu verreweg het meest verkocht zijn. Je kan natuurlijk een laptop afkraken omdat je er geen verstand van hebt. Ben zelf supertevreden over m'n 2 jaar oude Acer Travelmate. Met mP4 1.8GHz, 512MB en GeForce 2GO houdt ie het allemaal nog prima bij. Zelfs de accu is nog prima, al moet ik zeggen dat ik weinig op de accu werk (ik trek 'm gewoon uit m'n laptop als ik op het lichtnet werk). Acer biedt ook verreweg de meeste waar voor zijn geld, alleen zijn ze wanneer er iets gerepareerd moet worden niet zo snel. Je kan dit natuurlijk wel versnellen door ze elke dag 's op te bellen om te vragen waar de laptop blijft. Heb ik ook 's moeten doen toen een Gericom (Mediamarkt-prut) van m'n ex het begaf. Daarmee kan je de reguliere 3-4 weken dat je 'm kwijt bent, verkorten tot 1 week. 8)
Link naar reactie
[quote:920982d691="taco78"][quote:920982d691="pcguy"]acer is prut, en compaq en hp ook een ramp. Jewel heb ik persoonlijk goede ervaringen mee.[/quote:920982d691] Maar welke heb je wel goede ervaring mee? dat vertel je niet...[/quote:920982d691] welke jewel weet ik zo niet dat zou ik op moeten zoeken, doe ik misschien vanavond wel als ik het kan vinden.
Link naar reactie
heb zelf een jewel. Enkele maanden nadat de garantie van 1 jaar was afgelopen begaf mn beeldscherm het. Bleek dat de convertor kapot was. Hoewel de garantie maar net om was moest ik wel de volle prijs van de reparatie a 100 euro betalen. Discussie met jewel was niet mogelijk. Je werd steeds weer afgewimpeld via de mail. Naar mijn argumenten werd niet geluisterd, kreeg enkel hele korte mailtjes terug. Maar goed dat is de service. De laptop zelf bevalt op zich wel. Ik heb een jewel Safier. Alleen de batterij is snel leeg en ik vind hem best lawaaierig.
Link naar reactie
[quote:b5bb0bb82b="D'acide"]Voor mij is de enige echte topper de IBM Thinkpad serie. op dit moment moet je zeker eens kijken naar de T42 van IBM. Ik zelf heb er in elk geval heel veel aan en is ook degelijk en betrouwbaar.[/quote:b5bb0bb82b] Misschien nog een interessante toevoeging: Deze laptop is de officiele laptop van de NASA (op dit moment)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...