Ga naar inhoud

Flopp-drive extern maken?


Aanbevolen berichten

Daar hangt wel een beetje knutselwerk aan vast. Een pc is standaard wel voorzien voor 2 floppy's A en B . Deze 'B' floppy drive heeft een voedingskabel met kleine 'floppy stekker' en een 34 aderige flatcable nodig. Ge krijgt dus een onhandige draadverbinding, waarbij ge de flatcable extra moet aankopen, de gangbare modellen zullen te kort zijn, of ge zult die zelf moeten maken. Deze flatcable bedient tegelijk de beide floppy drives. En dan gaat ge een houder (doosje) moeten maken om de floppy drive in op te bergen terwijl hij toch aan de pc gekoppelt is. PS: Ik zie er het nut niet van in.
Link naar reactie
[quote:d8cc678896="Sliciej"] Nou ik wil een beetje meer knutselen en het lijkt me gewoon leuk om zoiets te doen....heb ej daar problemen mee ofzo :cry: [/quote:d8cc678896] Nee hoor, is jouw tijd en geld natuurlijk. :wink: Er bestaan trouwens ook USB-floppydrives voor laptops, te koop bij de betere PC-boer. Dus extern maken moet kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...