Ga naar inhoud

strepen bij HP 930C


Aanbevolen berichten

horizontaal, ik heb trouwens de printer opnieuw geinstalleerd, eerst met de originele meegeleverde CD van HP, geen effect, dus verwijderd en toen de update van HP zelf, ook geen resultaat, ook verwijderd en als laatste de Windows XP drivers in alle gevallen het zelfde resultaat, nog steeds strepen alleen als ik de instelling met kleur neem, dan gaat een tekstdocument wel goed, dus de instelling zwart/wit "best/normaal/concept geeft de problemen
Link naar reactie
Dus zeker geen software probleem. De contacten en de bandkabel aan de cassettehouder komen nu in aanmerking voor een controle., zeker als de strepen altijd precies hetzelfde zijn! Maak ook de cassettehouder geleider schoon en smeer hem met wat siliconen olie terwijl je de houder heen en weer beweegt over de hele lengte. Waar de houder in de rusttoestand staat kan ook wat opgedroogd inkt aan de spuitopeningen raken!?
Link naar reactie
Gecorrodeerde print wil zeggen dat de print, de electronica van de printer hoogst waarschijnlijk is aangetast door vocht en of vuil en dat dus waarschijnlijk een of meerdere sporen of contacten op of naar de print aangetast zijn en dus niet meer stroom geleiden zodat enkele spuitmondjes geen signaal krijgen en dus geen inkt meer doorlaten als dat gevraagd wordt.
Link naar reactie
antwoord op de vraag originele of alternatief mijn kleurencartridge is origineel, ik kreeg al een tijdje de melding dat de zwarte cartridge bijna leeg was, na enkele weken gaf de printer opeens genoemde strepen, omdat ik e.e.a. niet vertrouwde heb ik een zwarte alternatieve cartridge gekocht, wilde niet het risico nemen een dure HP aan te schaffen als de printer aan zijn einde was.
Link naar reactie
Als je naar onderstaande link van HP gaat dan wordt daar de nodige engelstalige info gegeven betrteffende de cartridges. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=bpa00490&product=60096&dlc=en&lang=en Als je overigens een testpagina afdrukt bij "start / programma's / HP930C deskjet series 2.3 / werkset" hoe zie die afdruk er dan uit? Zorg in ieder geval dat de verchroomde as waarlangs de cartridges heen en weer gaan enigzins (heel licht) gesmeerd is. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...