Ga naar inhoud

MP3 Stick gezocht...


Aanbevolen berichten

Zoals er staat zoek ik een mp3 usb stick van 256 mb met een fm radio. Mijn budget is rond de 80 euro. Weet iemand een goeie site of winkel waar ik deze misschien kan kopen. Een kennis van me heeft er nl. ook 1 gekocht voor deze prijs maar bij de winkel waar hij m gekocht heeft hebben ze m niet meer en krijgen ze m ook niet meer :( Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Link naar reactie
[quote:9d39dd354e="altec"]Bedankt voor de links! Iemand ervaring met deze bedrijven.En is het wel verstandig via inet zoiets te bestellen? En werkt deze ook met usb 2.0? http://www.decorsign.nl/index.asp?pagina=productdetails.asp&pid=1992&subid=82 :D[/quote:9d39dd354e] Zie hier : [quote:9d39dd354e] Omschrijving: Omschrijving: ROBUUSTE Gembird 256 MB MP3 speler met FM Radio en Display. Ideaal als Pendrive, en altijd je favoriete hits bij de hand. F-drive MP3 + FM 256MB - Uren met je favoriete muziek! Universele MP3 Oplossing Aantrekkelijk geprijsd, kleine MP3speler met hoge geheugen capaciteit(256MB), Ingebouwde FM radio en Voice Recorder. Kan ook gebruikt worden als Memory Stick / Flash disk, voor het opslaan en vervoeren van bestanden. Makkelijk bestanden van pc naar pc vervoeren via de USB poort. Mogelijkheden: USB 1.1 flash geheugen MP3, WMA speler Ingebouwde FM radio Ingebouwde voice recorder LCD display Gembird DataSuite software utilities op CD bijgeleverd Specificaties: Volledig compatible met USB 1.1 Modern design met handige bediening. 48, 44.1, 32, 24, 22.05, 16KHz sample frequencies Constante en variabele bit rate (van 8 to 320 Kbps) Ingebouwde FM radio voor de volgende frequenties: 87.5MHz-108MHz Ingebouwde voice recorder: 32kBps, 8kHz, mono (4 bit), IMA ADPCM (256MB = ongeveer 18 hours) Digitale volume regeling Graphic equalizer aanwezig: Jazz, Rock, Classic, Pop, Normal Batterij stroom indicator Frequentie bereik: 20Hz - 20 kHz Interface: USB 1.1 Ingebouwd 256 MB geheugen [/quote:9d39dd354e] nee dus EDIT!!!! Hij werkt wel met usb 2.0 , maar de overdracht gebeurt op usb 1.1 snelhied. Las je vraag verkeerd. SORRY
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...