Ga naar inhoud

partities opheffen


Aanbevolen berichten

Het makkelijkst is gewoon al je gegevens verplaatsen en dan met western diagnostic tool of van maxtor maxblast. Dat zijn bootfloppy's die je gratis kan downloaden en daarmee kan je in één keer gratis en voor niets je hele harddisk leeg maken. :) En kun je als je wil ook weer opnieuw partities aanmaken als dat nodig is. (maxblast werkt geloof ik ook met seagate schijven)
Link naar reactie
Wat ik weet is dat als je meerdere partities hebt, dat je performance daalt, soms zelfs met 20 %. Het is dus goed om de partities op te heffen, indien je andere mogelijkheden hebt. Je wint Performance. Maar om dat met partition magic te doen, heb ik gemerkt dat die performancewinst niet terugkomt, om een 1 of andere reden had ik het gevoel dat er iets achter blijft. Ik heb een tool van de harddiskfabrikant gedownload om alles te wissen en opnieuw te installeren. Dat zorgde bij mij voor een betere performancewinst dan het 'mergen van partities' in PM.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...