Ga naar inhoud

Audio-CD's met niet kloppende indexes?


Aanbevolen berichten

Hallo, Aangezien mijn vorige brander versleten was heb ik een nieuwe aangeschaft. Net als eerst een Lite-on, omdat ik hier nooit problemen mee had. Mijn brander werd niet herkend in de Nero-versie die ik op dat moment er op had staan (5.5), dus toch maar de bijgeleverde Nero Express geinstalleerd en toen Nero 6 geïnstalleerd als update eroverheen. De brander wordt nu herkend, en ik kan CD's branden, alleen ik heb wel een probleem: Bij het branden van audio-CD's gebeurt er iets heel vreemds: de muziek komt er allemaal op te staan, maar zodra ik naar het volgende nummer wil spoelen kan deze niet gevonden worden. Als ik handmatig doorspoel (versneld afluisteren), dan kom ik wel in track 2 terecht, maar zie ik op de display dat de tijd -99:59 wordt en dan terug wordt geteld. Ik kan track 3, 4 etc. ook bereiken, maar deze vallen gewoon onder track 2. De CD-R's die ik gebruik om te branden zijn nog precies dezelfde als dat ik altijd gebruik, dus dat kan de oorzaak ook niet zijn. Weet iemand wat er hier aan de hand zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Jesper
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...