Ga naar inhoud

Epson printer R300 is een verwisselbare schijf??


Aanbevolen berichten

Als ik mijn printer aanzet komt er een verwissebare schijf bij in mijn systeem! Gek gezicht. Ik werk vaak met TotalCommander en dan zie ik hem verschijnen op het moment dat ik de printer start. Als ik de spookschijf probeer te openen dan zegt win-xp (sp1) dat hij hem niet kan vinden. Zet ik de printer af dan is de extra schijf ook weg. Zal wel goed zijn dacht ik. Nu is mij opgevallen dat mijn systeem steeds na enige tijd vastloopt als de printer aanstaat. Meestal staat hij natuurlijk uit en dan heb ik nergens last van. Mijn virusscanner vindt af en toe een SQL Slammer worm die eenvoudig te killen is maar wel steeds na een paar weken terug komt. Zou hier verband zijn? De telefonische hulpdienst snapt het ook niet! Ik moet een nieuwe driver installeren. Maar die heb ik natuurlijk al lang er op gezet. hellup
Link naar reactie
Ja, ik kan z`n kaartje er in stoppen. Heb dat nooit gedaan want ik haal mijn foto's via mijn fototoestel direct naar ACDSee. Ik kan er zelfs verschillende typen geheugenkaartjes er in stoppen. Uiteraard heb ik nu voor het eerst mijn cf kaartje er in gestopt...en ja hoor de hele inhoud van dit kaartje staat op deze zg verwisselbare schijf. Vind ik wel vreemd dat de helplijn van Epson niet op dit idee gekomen is. Maar voorlopig zit ik nog met mijn vastlopers. Dit deel van mijn vraag is opgelost. Bedankt.
Link naar reactie
Printer wordt goed herkend, hij print prima. maar, inderdaad was er een hardware conflict. Er stond een voor mij in eerste instantie een onbekend apparaat met het bekende gele uitroepteken. na enig speurwerk blijkt het een door mij al lang vergeten Sitecom Advanced PCI modem te zijn! Na de laatste grote schoonmaak (format) gewoon vergeten want ik gebruik de fax niet meer. Blijkbaar niet door Win xp herkend. Heb het ding gewoon geinstalleerd en weg problemen! Kan ik weer faxen ook als het moet. De extra drive die de printer aanmaakt is dus ok. Ik kan hem niet disabelen of verwijderen. Maar hij geeft geen problemen meer dus lekker laten staan. Bedankt jongens. Jolanda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...