Ga naar inhoud

dvd writers branden niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een nieuwe brander gekocht (NEC 2510) omdat ik dacht dat mn oude brander (pioneer 105) het niet meer deed. Aangezien ik rond de 800 dvd's ermee gebrand heb, dacht ik dus dat het daar aan lag. Na het inbouwen van de nieuwe branders ga ik weer vrolijk verder met branden. Bij dvd nr. 3 is er weer precies hetzelfde probleem. Ik wil gaan branden, de bestanden worden ingelezen en dan is het einde oefening. Ik heb de NEC op dit moment in mn computer zitten als master. Voor de rest zit er niks meer op de IDE kabel. Vandaag heb ik ook nog een nieuwe IDE kabel gekocht, omdat ik dacht dat het daar ook misschien aan zou kunnen liggen. Ik heb mn pc geformateerd en heb windows xp professional erop gezet (voorheen altijd 2000 gedraaid, maar werd tijd voor iets nieuws). Nadat ik klaar was met formateren heb ik weer een dvd gebrand en deze was weer succesvol. Dvd nr. 2 heeft weer dezelfde kuren. Ik weet nu dus echt niet wat ik nog kan proberen. Heeft iemand hier nog wat tips wat ik kan uitproberen
Link naar reactie
probeer 's fftjes een ander brandprogrammaatje... ben bang dat het daar aan ligt... aan de dvd's mag het niet liggen, die nieuwe nec ondersteunt alles :) download bv. nero burning rom van http://www.nero.com/en/631934351031098.php (wel fftjes serienr. ritselen ;)) Anders via download.com tal van andere freeware brandprograms!! Su6
Link naar reactie
Ik brand met: Nero nieuwste versie cloneDVD nieuwste versie dvd decryptor nieuwste versie (voor iso's) aan brand programma ligt het dus niet. Windows xp heb ik pas erop gezet. Maar bij windows 2000 was het probleem ook. Ik heb wel nog tips van andere fora gekregen, die ik eventjes gaan uitproberen. Cd's branden lukt wel gewoon normaal. laat zo wel nog wat weten. Ik heb ALTIJD al met princo dvd's gebrand. Ze werken op tot nu toe alle standalone dvd spelers. Dus heb daar geen problemen mee. Dus heb geen andere schijfjes gekocht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...