Ga naar inhoud

Case-modding


Aanbevolen berichten

Hallo C!T'ers Ik ben een beetje verslaafd geraakt aan case-modding, ook al doe ik het pas 2 weken.... Binnenkort ga ik allerlei spullen komen en een nieuwe kast om van alles te gaan modden...nu aan jullie de vraag: Weten jullie leuke dingen om te modden of hebben jullie leuke mod-spullen gezien bij shops? Laat het hiero dan ff weten. Dit zet ik er zelf in: - [b:8c56b26cd7]Kast[/b:8c56b26cd7]: Sunbeam transformer - [b:8c56b26cd7]Cpu-cooler[/b:8c56b26cd7]: Arctic Silent pro L - [b:8c56b26cd7]Voeding[/b:8c56b26cd7]: Levicom X-Alien Silver 500W - [b:8c56b26cd7]Casefans[/b:8c56b26cd7]: 3x 80x80mm coolermaster neon case-fans blue & 2x 120x120mm Akasa Trilight Case-fan - [b:8c56b26cd7]Fancontroller[/b:8c56b26cd7]: Coolermaster Musketeer Silver & Sunbeam Smart controller - [b:8c56b26cd7]Fangrills[/b:8c56b26cd7]: 3x Sunbeam fan grill 80x80mm led red CS, Skull & Quake III - [b:8c56b26cd7]CCFLS[/b:8c56b26cd7]: 2x CCFL Sharkoon 31,5 cm green NEON Alvast Bedankt Bas
Link naar reactie
[quote:7f538d6f1c="Sliciej"]Ah bedankt voor de tips...waarom in een doe-het-zelf-zaak??? Enne...die topic heb ik best vaak gelezen :P Iemand nog ideeen?[/quote:7f538d6f1c] Nou, daar kan je leuke ideeen opdoen, die origineel zijn. Bijvoorbeeld: Glowfeet koop je niet, maar je maakt ze door gewoon wat plezi te kopen, en een ledje.
Link naar reactie
OA de bedoeling van de grote startpost van het grote casemod topic is dat beginners een goed idee kunnen krijgen van wat er allemaal op casemod gebied te vinden is. Als iemand nieuwe producten ziet, kunnen ze dat gewoon aan mij PM-en, dan voeg ik het hoogstwaarschijnlijk toe. Ik zie het nut dan ook niet echt in van dit topic. En we kunnen hier wel een hele lijst gaan opsommen, van bubble light, tot homemad ledbar, maar dit verschilt natuurlijk aan de kast en aan jouw eisen. Het leuke aan casemodden vind ik dat je opeens op een heel andere manier naar je computer kijkt en er lekker in kunt knutselen. HEt geeft gewoon wat persoonlijks aan de kast. Daarom zou ik bijvoorbeeld zelf een fancontroller gaan maken, en niet een standaard fancontroller kopen, zoals de musketier. Dus ga je naar de doe-het-zelf zaak en naar de elektroboer, en bestel ik niet alles premod... Zelf maken is gewoon leuker... En als je dan allemaal leuke reacties krijgt, geeft dat toch wel een lekker gevoel... :) Maar om een lang verhaal kort te maken... Over het algemeen wordt er in het grote casemod topic meer gereageerd dan een casemod topic in hardware overig en loop ook eens de shops na in de startpost. En vaak is het het leukst om zelf dingen te verzinnen. Dingen nadoen, is toch minder leuk (vind ik dan) en geeft je mods niet dat extra om hem boven de grijze massa uit te laten stijgen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...