Ga naar inhoud

Wanneer kan ik het beste een nieuwe pc aanschaffen?


Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden had ik gevraagd wat een goede gamepc voor me was. Toen bleek dat ik nog een jaar moest wachten voordat ik weer voor de pc prive regeling in aanmerking heb ik me voorgenomen om maar een jaar te wachten en dan weer te vragen. Maar nu de regeling per direct verdwijnt hoef ik ook geen jaar meer te wachten. Ik wil nu op een zo goedkoop mogelijke manier aan een pc komen. Bijvoorbeeld, doordat de pc prive regeling is afgeschaft wordt er verwacht dat kleinere computerzaken failliet gaan, is het dan mogelijk de pc's van die zaken over te kopen? Of zijn er andere manieren? En wat zijn de voor/nadelen daarvan? Het is misschien een beetje voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar ik wil graag weten wat er allemaal mogelijk is. Ook tips van dat ik nu beter geen pc kan kopen omdat over een binnen een paar maanden verwacht wordt dat de prijzen fors omlaag gaan zijn welkom. Alvast bedankt, Paul
Link naar reactie
Ja dat snap ik, ik doel bijv op het kopen van pc's uit (ict-)bedrijven die waarscheinlijk failliet gaan. Zoals ik al eerder zei wil ik een gamepc kopen en ook gaan internetten(maar moet met alle gamepc's wel kunnen). Mijn budget is een beetje afhankelijk van hoe goed de pc is. Ik wil gewoon een gamepc met de beste kwaliteit/prijsverschil. Daarmee rekening houdend dat pc's in de loop van de tijd sowieso goedkoper worden. Als ik toch een budget moet opnoemen, ik heb liever niet boven de 1200 euro voor de hele computer (met monitor, speakers enz). Ik doe misschien wat verwarrend, maar vergelijk het maar met de autobranche, die zit nu ook een beetje in een dipje en daarom doen autodealers allerlei extra's bij hun auto's en is het voordeliger om een auto aan te schaffen. Eigenlijk heb ik niet echt zo een computer echt nodig als dat eigenlijk niemand een gamepc nodig heeft maar ik wil toch wel es wat anders doen dan starcraft :wink: Maar ik heb de tijd en die wil ook gebruiken als dat beter is.
Link naar reactie
De aanbieding hier in België vanaf dinsdag 31/08/2004 bij de Lidl: Targa Athlon64 3200+ 512 MB DDR PC3200 250 GB WD 7200 rpm HDD Asus moederbord front USB/firewire/sound/8-1 cardreader/writer/sound ATI Radeon 9600 XT all-in-wonder High Speed Edition (TV-tuner + radiotuner + remote control) DVD-ROM en DVD+/-RW 8x/4x/8x/4x etc. Windows XP Home NL, Works 2002, Route Express 2004, Nero etc. Draadloos toetsenbord + optische muis + stereo boxen. Prijs: € 799,-
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...