Ga naar inhoud

Pc-privéregeling per direct geschrapt !


Aanbevolen berichten

:evil: :evil: :evil: 27-08-2004 Pc-privéregeling per direct geschrapt Het kabinet heeft de pc-privéregeling met onmiddellijke ingang geschrapt. Minister Zalm van Financiën heeft dat na afloop van de ministerraad bekendgemaakt. Het kabinet wil de opbrengst van 280 miljoen euro gebruiken om de koopkracht van de minima te repareren. Met de regeling konden werknemers fiscaal gunstig een pc aanschaffen. Ze werd ingevoerd om het pc-gebruik te bevorderen. Het kabinet maakt per direct een einde aan de regeling om te voorkomen dat werknemers nu alsnog massaal een pc gaan aanschaffen. ÁNP Per direct ! ! Gadverdamme ! ! Mijn weekend nu hierdoor verpest ! :evil:
Link naar reactie
zo worden de hardwerkende lui minima terwijl de WW trekkers relaxxed hun geld vangen :-? maargoed, hier in huis is afgelopen november een PC via de PC Prive aangeschaft, dus we zouden dan toch pas over 2 jaar kunnen. en tegen die tijd hebben we toch geen nieuwe nodig :P omdat me ma en pa niet zo veeleisend zijn en ik een eigen ding heb
Link naar reactie
De PC Privé-regeling was ooit bedoeld om het (werkgerelateerd) PC-gebruik thuis te stimuleren. Ik denk niet dat die stimulatie nu nog nodig is, zelfs de minima hebben een PC staan. 8) En alsof wij geen PC aan zouden schaffen als er geen belastingvoordeel te behalen valt ... :P Maak je dus liever druk over belangrijkere zaken, zoals het bestrijden van spyware en spam of zo. :wink:
Link naar reactie
[quote:4bcec28564="Obi-wan-kenobi"] Ik denk niet dat die stimulatie nu nog nodig is, zelfs de minima hebben een PC staan. 8) [/quote:4bcec28564] En áls er nog minina zijn zonder PC kunnen ze die misschien alsnog kopen, op voorwaarde dat hun financiële situatie niet verslechtert....mede dankzij opheffen van het pc-privé project :wink: . Kom kom heren....het gaat niet om de laatste nagel die we over hebben om onze reet te krabben :D .
Link naar reactie
[quote:9f303ce72f="NoepZor"]zo worden de hardwerkende lui minima terwijl de WW trekkers relaxxed hun geld vangen :-? maargoed, hier in huis is afgelopen november een PC via de PC Prive aangeschaft, dus we zouden dan toch pas over 2 jaar kunnen. en tegen die tijd hebben we toch geen nieuwe nodig :P omdat me ma en pa niet zo veeleisend zijn en ik een eigen ding heb[/quote:9f303ce72f] Nou zo een vetpot is de ww ook weer niet, maar ik ben het wel eens met het minimum loon, die is veels te laag verschil minimum loon/ww/uitkering is veels te klein
Link naar reactie
Gevoelig onderwerp... Gepakte personen door de regering... Minima zijn ook gepakt. Wie verliest er graag zijn werk? Maar laten we vooral veel verdienen door de echte uitkeringtrekkers (mensen die wijgeren te werken) te pakken en van dat het de koopkracht van de minima op te knappen. Vergeet niet dat er ook mensen zijn die absoluut niet kunnen werken en die echt van een uitkering afhankelijk zijn. Moeten zij lijden onder onze weldadige luxe ?! En voor autorijders, die weten dat een auto geld kost. We moeten nu eenmaal bezuinigen. Wees blij dat je niet in Irak woont. Al blijft het echt lullig voor je, topdude.
Link naar reactie
[quote:21fb57dc56="topdude"]Zit ik ook mee. Op 18 augustus heb ik hem opgehaald. Moet nog wel het bonnentje indienen bij de administratie, want heb nog vakantie. Pis ik straks mooi naast de pot. Kan ik het volle pond schokken, terwijl ik had gerekend op voordeel. :evil:[/quote:21fb57dc56] volgens mij geld de datum wat op de bon staat, niet wanneer je hem indient. Zou er wel direct werk van maken, effe een uurtje van je vakantie opofferen.
Link naar reactie
[quote:43465bfbf3="Jimmy"]Gevoelig onderwerp... Gepakte personen door de regering... Minima zijn ook gepakt. Wie verliest er graag zijn werk? Maar laten we vooral veel verdienen door de echte uitkeringtrekkers (mensen die wijgeren te werken) te pakken en van dat het de koopkracht van de minima op te knappen. Vergeet niet dat er ook mensen zijn die absoluut niet kunnen werken en die echt van een uitkering afhankelijk zijn. Moeten zij lijden onder onze weldadige luxe ?! En voor autorijders, die weten dat een auto geld kost. We moeten nu eenmaal bezuinigen. Wees blij dat je niet in Irak woont. Al blijft het echt lullig voor je, topdude.[/quote:43465bfbf3] er zijn ook zat mensen die wel kunnen werken maar het niet willen, laat ze de uitkeringen maar eens verlagen zodat men wel aan het werk wil. de pc's komen me ma en pa ook niet aanwaaien, die moeten ze ook wel zelf betalen, en dan is die korting op zon grote uitgave natuurlijk mooi. ik denk dat er nu een stuk minder pc's worden verkocht, en dat er ook steeds meer budget pc's worden verkocht, hierdoor wordt de pc boer ook arm en wordt ie ook minima, waardoor er weer meer geld nodig is. 8)
Link naar reactie
[quote:56244809ec="Obi-wan-kenobi"][quote:56244809ec="Mrs.Birdlover"] Ik vond het destijds in het geheel niet aantrekkelijk. Heb er ook niet aan mee gedaan. [/quote:56244809ec] Mwoa, ik vond het wel aantrekkelijk hoor, een PC t.w.v. 2250 euro samengesteld en er netto 1250 euro voor betaald :D[/quote:56244809ec] Ik heb vreselijk geslijmd bij de fiscus. Heb gezegd dat ik hem hard nodig had voor mijn werk. De belastinginspecteur in kwestie was een keertje mild :P en Mrs.B mocht de computer aftrekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...