Ga naar inhoud

Driversz....


Aanbevolen berichten

[quote:3819fe1d34="xqlusiveparadise"]Goeie dag allemaal. Ik heb een probleempje met mijn printer hp psc 2400 all-in-one ik wil deze aan mijn server aansluiten maar met de software van hp lukt het niet en hem gewoon installeren ook niet weet iemand een oplossing? Met vriendelijke groet. Stefan Potuijt[/quote:3819fe1d34]crosspost :evil: . hoelang loop je hier al rond
Link naar reactie
[quote:e5a055e710="antrix"]Zelf heb ik de hp all in one 2410 daar is 25-6-2004 een nieuwe driver voor uitgebracht groot 429.82 mb maar je moet wel de oude driver verwijderen succes[/quote:e5a055e710] Deze heb ik al geprobeert te installeren op Windows Server 2003 dit gaf echter een error. Er werd geen error weergegeven maar er kwam een venster over dat ik me pc opnieuw moest opstarten enz.. en dat de installatie dan ongedaan werd gemaakt. Mvg. Stefan Potuijt
Link naar reactie
[quote:4fb3b249c5="xqlusiveparadise"][quote:4fb3b249c5="antrix"]Zelf heb ik de hp all in one 2410 daar is 25-6-2004 een nieuwe driver voor uitgebracht groot 429.82 mb maar je moet wel de oude driver verwijderen succes[/quote:4fb3b249c5] Deze heb ik al geprobeert te installeren op Windows Server 2003 dit gaf echter een error. Er werd geen error weergegeven maar er kwam een venster over dat ik me pc opnieuw moest opstarten enz.. en dat de installatie dan ongedaan werd gemaakt. Mvg. Stefan Potuijt[/quote:4fb3b249c5] Dan kan je beter even kontact met hp opnemen hun service is best goed succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...