Ga naar inhoud

Setup geen toegang tot schijf


Aanbevolen berichten

De computer start niet meer goed op. Hij komt een heel eind. Maar als net windows wordt gestart slaat de computer vast. (Windows XP Pro). Dus wilde ik de computer maar opnieuw installeren. Dit deed ik door de bootable cd er in te stoppen en dat zo de cd automatisch werd geladen bij het opstarten. Bij het verwijderen van de partitie c krijg ik de volgende foutmelding: Setup geen toegang tot schijf. --> Door nog es op enter te drukken kwam de volgende foutmelding -> Schijf van 76317 mb, 0 met ID 0 op bus 0 (atapi) MBR --> Fout waarschijnlijk veroorzaakt door setupdd.ss. Ook kan ik em niet formateren. Toch is de harde schijf volgens mij niet kapot omdat als ik bij het opstarten van de windows installatie, herstellen kies dan in ms dos kom gewoon c:/Windows zie staan. Waar kan dit aan liggen, en hoe los ik dit op? Ik heb de volgende computer: Pentium 4 - 2GHZ 512 MB Werkgeheugen 80 GB hardeschijf Windows XP Pro Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...