Ga naar inhoud

geen geluid!2


Aanbevolen berichten

ik heb even een vraagje voor de deskundigen onder jullie: van de een op de andere dag heb ik geen geluid meer op m'n computer, ik heb een soundblaster live 5.1 geluidskaart standaard op m'n computer, ik heb nadat ik geen geluid meer had de geluidskaart opnieuw geinstalleerd en telkens als ik via m'n mediaplayer een mp3 etc wil afspelen krijg ik een foutmelding: windows mediaplayer kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidskaart is geconstateerd etc.. ook als ik naar apperatenbeheer ga staan er bij de verschillende onderdeln van de geluidskaart uitroeptekens, en de melding: dat windows het apparaat stuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden mogelijk is het staaurprogramma beschadigd of ontbreekt. ik heb ook de stuurprogramma's opnieuw geinstalleerd etc.maar als ik naar configuratiescherm-geluiden en audioapparaten ga geeft hij aan dat er geen audio apparaat aanwezig is op de computer!? het is dus wel zo nadat ik bv alle software van de geluidskaart heb verwijdert en daarna de computer opstart hij gewoon aangeeft nieuwe hardware gevonden (sb-live) installert de drivers maar daarna is er geen geluidskaart op de computer te vinden??!! wie helpt me een oplossing vinden! alvast bedankt voor jullie moeite
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...