Ga naar inhoud

headset+4.1 boxen+koptelefoon


Aanbevolen berichten

Hoi Mijn zoon heeft net een headset gekocht, Nu wil ik dus en mijn boxen en mijn koptelefoon gewoon kunnen blijven gebruiken en de headset moet het natuurlijk ook doen zonder dat ik stekkertjes moet verwisselen in de geluidskaart. Ik heb een splitter maar die krijg ik er niet in omdat de andere stekkertjes in de weg zitten. Als ik nu mijn sound onboard enabled en daar de drivers van installeer dan zou ik de headset daar in kunnen pluggen (had ik zo bedacht) Maar achteraf denk ik dat er dan een conflict met mijn sb 1024 komt. Ik dacht laat ik het eerst eeens even vragen voordat ik ga lopen klooien met drivers en bios instellingen.
Link naar reactie
Heb gisteren naar een andere headset gekeken maar ben zo gehecht aan mijn koptelefoon dat ik die gewoon wil blijven gebruiken (hij zit lekker) Nu heb ik een splitter met een stekker gekocht en die past er wel tussen, maar de boxen, headset en koptelefoon laten nu tegelijk geluid door. Er is wel iets van een inbouw connector waarmee je je geluidskaart in/uitgangen naar voren brengt maar daar hebben we geen ruimte voor. Is er een reele mogelijkheid dat als ik muziek luister via de boxen ik de headset op blaas ? ( op alle drie zit een volume regeling)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...