Ga naar inhoud

Mooi Goed 2.1 Speaker-setje


Aanbevolen berichten

Hallo.... Ik ben nu een nieuwe pc voor een vriend van me aan het samenstellen. We hebben nu alles + randapparatuur maar nog 1 ding niet...de speakers. Hij wil er maximaal €50,- aan uitgeven....zelf kon ik niet meer vinden dan een subwoofer van 20 watt en 2 boxjes van 10 watt....dat vond hij een beetje weining.....dus hij moet minimaal 10 watt per boxen zijn...sub mag 20 watt zijn. Als jullie een idee hebben....laat het dan even weten...het hoeft niet per se iets van Logitech of Creative te zien. Alvast Bedankt....Bas & Rogier
Link naar reactie
[quote:9e1cfc63c6="computer_nerdo"] voor ?55,- is de Terratec HomeArena TXR 335 een goede keuze, deze is als beste 2.1 set getest in de laatste computer!totaal. [/quote:9e1cfc63c6] Jammer dat zo'n set zo slecht verkrijgbaar is. Is het trouwens deze? http://www.xs4all.nl/~csdelft/easyshopmaker/easyshopmaker_8.html [img:9e1cfc63c6]http://www.xs4all.nl/~csdelft/easyshopmaker/e8_17.jpg[/img:9e1cfc63c6]
Link naar reactie
1600 Watt PMPO ... laatst dit even opgezocht : [code:1:889505e084]RMS is continu uitgangsvermogen en PMPO is een verkoop-vermogen wat de amp of speaker nooit zal halen[/code:1:889505e084] [code:1:889505e084]PMPO betekent Pulse Maximum Power Output. Dit is het vermogen wat ie gedurende enkele millieconden kan leveren voordat ie inklapt, zinloos dus en inderdaad verkoop praat[/code:1:889505e084] [code:1:889505e084]RMS betekent Root Mean Square. Dit is een rekenmethode om van een wisselspanning (muziek is een wisselspanning) de effectieve waarde te berekenen. En de effectieve waarde is de waarde die een gelijkspanning zou moeten hebben om hetzelfde vermogen te ontwikkelen. De enige echt juiste en nuttige vermogensweergave. [/code:1:889505e084] en de Trust Speakers hebben dus PMPO ....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...