Ga naar inhoud

Is dit geheugen ok?


Aanbevolen berichten

Ik zou eerder gaan voor PC3200 geheugen van een goed merk. Kan nl. op 266/333/400 MHz lopen en is vaak nog goedkoper dan PC2700 ook. Wat is het budget trouwens? Kies ook een goed merk, Kingston, Corsair e.d. Afhankelijk van mobo+CPU zijn hier ook diverse kwaliteiten in te vinden. Let ook op CAS Latency, hoe lager hoe beter (maar heeft ook vaak z'n prijs).
Link naar reactie
Ik heb een Pentium 3.0 ghz met een MSI 845PE max waarop staat dat hij DDR333 geheugen ondersteund. Nu heb ik een beetje rondgekeken bij tweakers.net en nu kwam ik bij de low latency versies van corsair en deze kwam er voor mij het beste uit qua prijs: [b:211d9b9c40]Corsair XMS 3200 Xtreme, 512Mb DDR, 400Mhz, CL2[/b:211d9b9c40] Voor € 129,- http://shop.tweakers.net/geheugen/?action=catalt&CatID=9 Dit is de site waar ik hem uit gekozen heb. Is dit een goede keuze of zeggen jullie van je kunt beter iets meer geld uit geven en een andere kopen. Mijn buget ligt rond de 300 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...