Ga naar inhoud

Welke hardwarecomponent van mijn computer is stuk?


Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer, Packard Bell IXTREME 7860i RW DRE@MM@CHINE, aanzet, start hij enkele keren, vlak nadat Windows opstart, steeds opnieuw. Deze herstart gebeurt meestal 4 keer op het zelfde moment totdat de computer na ongeveer 4 minuten warm is. Dit probleem begon met Windows ME maar nu ik er XP op heb staan gebeurt het nog steeds. De schijf heb ik geheel geformateerd (ook FDISK gebruikt) en alles schoon geïnstalleerd en ook de Bios heb ik geupgrade. In de veilige mode start hij wel goed maar niet in de veilige mode met netwerkmogelijkeid. Welke hardwarecomponent kan hier het probleem veroorzaken?
Link naar reactie
formateer je schijf ineens vanaf de cdrom van XP, stel de eerste boot in bios de cdrom in, zie dat de cdrom reeds in het station zit en start op, alles wordt geformateerd(doe het in NTFS, en niet op snelformateren) zoals het hoort, niet moeilijk enkel de richtlijnen volgen, en dan zou alles als een fluitje van een cent moeten lopen, zien dat je alle nodige drivers bij de hand hebt om alles te installeren, zoals van je grafische kaart en dergelijke, indien er dan nog probs voordoen, alles uit de pc verwijderen en kaal beginnen opstarten, enkel HD, grafische kaart( indien niet on board), geheugen en eventueel je diskettestation, en dan één per één je hardware stelselmatig beginnen opbouwen, als je dan een component geplaatst hebt die tegenwerkt heb je het gevonden waar de oorzaak aan ligt veel succes elie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...