Ga naar inhoud

HD 'verdwijnt'......


Aanbevolen berichten

Ik heb een 60 gig IBM (7200 rpm) in mijn pc. Tot voor kort werkte deze hd gewoon goed. En je raad het al, nu niet meer.... Zodra ik de pc aanzet werkt deze een aantal minuten zonder problemen. Na een minuut of 10 bevriest de hele boel. Alleen een harde reset biedt nog soelaas. Probleem is dan dat de hd niet meer herkend wordt. Hoewel er volgens IBM geen koeler op hoeft, heb ik die deze week toch maar even gemonteerd. Helaas, geen verbetering. Er komen ook geen vreemde geluiden uit (nog steeds even stil als altijd). Ik vermoed dus dat de HD toch defect is. Norton Disk Docter vind geen problemen. Ook een controleprogje afkomstig van IBM geeft geen foutmeldingen. Iemand enig idee wat de oorzaak van dit probleem kan zijn?
Link naar reactie
Zodra ik de pc aanzet werkt deze een aantal minuten zonder problemen. Na een minuut of 10 bevriest de hele boel. Alleen een harde reset biedt nog soelaas. Probleem is dan dat de hd niet meer herkend wordt. Wat is de temperatuur van je CPU/HDD/ATX? Hoe hoog zijn de voltages van je PCB? kijk is met lavasys everest voor de waardes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...