Ga naar inhoud

Perfecte PC! of niet?


Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort een nieuwe computer kopen nu was mijn vraag of jullie mijn zouden willen helpen met tips en adviezen. Mijn budget is €1850 Kast: Aerocool AeroEngine Jr. Gamer Case - Zilver Voeding: ATX - 400 Watt PSU Moederbord: MSI K8T Neo2-FIR processor: AMD Athlon 64 3500+ cpu cooler: Zalman CNPS7000B-Cu Koper Werkgeheugen: Corsair TWINX1024-3200C2PT PC3200, 1024 MB Diskette: Samsung 3,5 inch diskette station Zilver Hardeschijf: Seagate Barracuda 7200.7 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, S-ata Videokaart: Sapphire Atlantis Radeon 9800 Pro 128 MB Tv-kaart: Hauppauge WinTV PVR 250 CD-Brander: AOpen CRW-5232 Chameleon Pack Retail DVD-Brander: DVD+RW Philips 885K Retail speakers: Philips MMS460 Muis: Logitech MX700 Cordless Optical Mouse Station Toetsenbord: Logitech UltraX Monitor: LG F700P 17 inch Totaal prijs: 1853,70 Nog een paar vragen: Is dit een goede harde schijf? Is er PCI-E voor de AMD 64? Is de socket 939 nu de toekomsige standaard?
Link naar reactie
[quote:290866e0b7="Alexander Online"]aller eerst, opmak tags werken niet in de titel :wink: Volges mij is er nog geen PCI-E te krijgen, en ja niks mis met die HD[/quote:290866e0b7] Topic titel aangepast. En er er is wel PCI-Express te koop, videokaarten en moederbord zijn reeds levebaar, echter niet voor AMD, alleen voor Intel. PCI-Express voor AMD komt pas eind dit jaar. Socket 939 is inderdaad de toekomst voor de high-end AMD CPU's
Link naar reactie
Bedankt voor de antwoorden!!! Is PCI-E het wachten waard of is een AGP 8x nog voldoende voor 1 a 2 jaar?? Trouwens BTX is van Intel die heeft deze ontworpen omdat zijn cpu`s te warm worden met elke nieuwe versie dus intel zet BTX vroeg in zodat de cpu op 4ghz of meer geen probleem hebben met warmte. En AMD zal dit (voorlopig) nog niet nodig hebben. Het merk voeding is “Be Quiet” Ik heb hem besteld bij perfect systems. [url]www.perfect-systems.nl[/url] zoeken “ATX - 400 Watt PSU - Be Quiet Blackline 1.3 2 Fans” dan zie je hem. (het is die met 2 fans)
Link naar reactie
[quote:acbcd584ae="laurensbot333"]Bedankt voor de antwoorden!!! Is PCI-E het wachten waard of is een AGP 8x nog voldoende voor 1 a 2 jaar?? [/quote:acbcd584ae] PCI-Express bied op dit moment geen snelheids winst ten opzichte van AGP 8x. het is echter wel zo dat met termijn er snellere modelen uitkomen voor PCI-Express dan voor AGP 8x. Op dit moment is dat nog net zo, je kan dus gerust nog een AGP systeem aanschaffen. als je dan over een jaar of 2 a 3 wilt upgraden kan je tzt wel weer kijken voor een PCI-Express syteem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...