Ga naar inhoud

HD probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zat gewoon te msn-en en opeens reageert niks meer als ik op start klik of op een ander 'windowtje' maar niks reageerde meer... dus ik drukte op reset en mijn harde schijf( Western Digital 120Gb 7200 Rpm ATA100 8mb chache ) begon rare klikjes (geluidjes) te maken. en ik krijg bij het scherm waar de com je memory check enzo deze error: Primary Master Drive Fails. De harde schijf blijft rare geluidjes maken, maar hij was niet egt heet ofzo, zou het kunnen dat er wat tussen zit ofzo? stof? of is de gewoon KAPOT :@ zou iemand snel kunnen reageren want dit werkt erg frustrerend:( alvast bedankt Arthur
Link naar reactie
[quote:25f7a71228="sdh"]Kan dat wel, want zn PC start niet meer op toch?[/quote:25f7a71228] Dat diagnoseprogramma maakt een bootable diskette. Die kun je toch maken op een andere PC? Er hoeft dus verder niet gestart te worden vanaf de hdd om die diagnose te maken. En als die diagnosetool al problemen heeft de hdd te vinden dan lijkt het mij overduidelijk.
Link naar reactie
[quote:d0457d8861="praatpaal"][quote:d0457d8861="sdh"]Kan dat wel, want zn PC start niet meer op toch?[/quote:d0457d8861] Dat diagnoseprogramma maakt een bootable diskette. Die kun je toch maken op een andere PC? Er hoeft dus verder niet gestart te worden vanaf de hdd om die diagnose te maken. En als die diagnosetool al problemen heeft de hdd te vinden dan lijkt het mij overduidelijk.[/quote:d0457d8861] Het probleem is alleen dat de PC niet verder komt dan de POST, waardoor je dus ook niet van een diskette opstarten kunt, omdat de PC pas na de POST zoekt naar bootable diskettes. :wink: Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...