Ga naar inhoud

Geheugen probleem


Aanbevolen berichten

Hey guys, Ik heb 2 256MB ram modules (DDR-7, pc 266) en 3 Ram slots op mijn moederbord. Als ik module nr. 1 in een van de 3 sloten stop, werkt me pc perfect. Als ik module nr. 2 in een van de 3 sloten stop, werkt me pc perfect. Als ik ze samen in me PC stop, is computereren een ramp. Hij crasht heel vaak en ook krijg ik veel crash-to-desktops bij games. Ook als ik de modules samen erin stop, geeft het programma Memtest een error, als ik ze appart test (in welk slot dan ook) geeft Memtest geen error. Wat moet ik doen? Voor gamen heb ik echt wel 512MB nodig! Greetz, GamerNeo
Link naar reactie
[quote:c1767dcb14="sdh"]Ik neem aan dat je die 256 MB er net bijgehaald hebt, of had je die eerder ook al, maar dat ie toen geen problemen gaf?[/quote:c1767dcb14] Ik heb die 2 modules altijd al gehad. De PC gaf altijd maar problemen, maar ik heb er mee leren leven, maar op een gegeven moment werd ik er zo gek van, dat ik toch maar verder ging onderzoeken, en toen stuitte ik op het ram. Misschien is het ook wel handig erbij te vermelden dat volgens mij de ram modules qua merk verschillend zijn
Link naar reactie
[quote:b9df01d0a4="GamerNeo"][quote:b9df01d0a4="sdh"]Ik neem aan dat je die 256 MB er net bijgehaald hebt, of had je die eerder ook al, maar dat ie toen geen problemen gaf?[/quote:b9df01d0a4] Ik heb die 2 modules altijd al gehad. De PC gaf altijd maar problemen, maar ik heb er mee leren leven, maar op een gegeven moment werd ik er zo gek van, dat ik toch maar verder ging onderzoeken, en toen stuitte ik op het ram. Misschien is het ook wel handig erbij te vermelden dat volgens mij de ram modules qua merk verschillend zijn[/quote:b9df01d0a4] Om welke merken gaat het?
Link naar reactie
[quote:2c76758e7a="Knockout"]Het ligt misschien aan de merken ja, maar het kan ook dat je moederbords ram plaatsjes beschadigd zijn toen je hem gekocht had. Misschien dus nieuw moederbord ik raad je de Asus a7v8x-x aan. :wink: :)[/quote:2c76758e7a] Sry hoor dit slaat echt nergens op!! Je weet helemaal niet wat voor processor ik wil en wat voor soort ram! Is het btw niet een beetje off topic?? :-?
Link naar reactie
[quote:be4c97cf03="GamerNeo"][quote:be4c97cf03="sdh"]Om welke merken gaat het nou? :roll:[/quote:be4c97cf03] Ik weet niet, staat er niet op? Kan ik dat met een proggie zien? Sisoft sandra ofzo?[/quote:be4c97cf03] Kan idd met Sisoft Sandra, maar je kunt ook Everest of Aida32 gebruiken. [Edit] Hier een link waarmee je Aida32 kan downen: http://195.241.84.246/zdnet/dlweek0409/aida32ee_393.zip
Link naar reactie
[quote:9d8e46aa72="sdh"][quote:9d8e46aa72="GamerNeo"][quote:9d8e46aa72="sdh"]Om welke merken gaat het nou? :roll:[/quote:9d8e46aa72] Ik weet niet, staat er niet op? Kan ik dat met een proggie zien? Sisoft sandra ofzo?[/quote:9d8e46aa72] Kan idd met Sisoft Sandra, maar je kunt ook Everest of Aida32 gebruiken. [Edit] Hier een link waarmee je Aida32 kan downen: http://195.241.84.246/zdnet/dlweek0409/aida32ee_393.zip[/quote:9d8e46aa72] Er staat niks bij het merk/serienummer, ik denk dat et gewoon een beetje herrie berrie merk is. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...