Ga naar inhoud

Alienware game pc


Aanbevolen berichten

Ik ben er over aan het denken om een Alienware pc aan te schaffen als mijn volgende "game" pc. Heeft iemand hier zo'n pc? Vooral qua design en kracht valt deze me toch wel erg in de smaak, vooral de Area51. Info: [url]http://www.alienware.com[/url] [i:1b3d14b328]PS: was aan het twijfelen tussen het "games" en hardware(anders) forum. Dit forum leek met toch meer relevant aan het topic [/i:1b3d14b328]
Link naar reactie
Toch verplaats naar Hardware anders, het gaat om Hardware waar je games mee wilt spelen, niet om games zelf en hoort om die reden on een hardware topic thuis Alienware maakt erg fraaie, krachtige en moderne pc's, perfect voor games. Nadeel is de prijs, ze zijn niet goedkoop. Overigens vraag ik me af of je ze wel in Nederland kan kopen
Link naar reactie
De kast is erg heftig, dat is zeker, maar de rest is via de webshops in Nederland goedkoper te krijgen. Nu moet je hem vanuit de vs laten bezorgen, denk aan verzend kosten, invoer rechten etc etc. Voor het zelfde geld wat je dan kwijt bent heb je in nederland een zwaarder systeem, voor 2300 Euro heb je een beste game pc met GeForce 6800 Ultra en Athoon 64 CPU.
Link naar reactie
Het enige 'probleem' is dat AlienWare tot nu toe de enige is die het mogelijk maakt om twee PCI-Express (?) videokaarten in het systeem te zetten. Of zijn er al moederborden die dat feature ondersteunen ? Voor de rest ben ik het met het rooie draakje eens. Als je hier in Nederland ff wat oplet kun je best wat voor elkaar krijgen voor dat geld. En zelfs als je duurder uit zou zijn dan nog is het makkelijk dat de winkel binnen bereik is als er problemen zijn ... (dat gaat natuurlijk niet op voor diegenen die regelmatig al voor het werk naar de VS moeten vliegen ;)) Een 'simpel' 3GHz Intel-systeem zou (zonder monitor) rond de 1000-1200 moeten kosten (bij Computerland). Dan heb je nog ruimte zat om een supersnelle videokaart of twee aan te schaffen ... Ok ... de kast is lang zo 'cool' niet, maar er zijn best fraaie exemplaren te vinden.
Link naar reactie
Intel Pentium 4 3,2GHz 800MHz FSB 512MB DDR SDRAM PC-3200 120GB Seagate Serial ATA 8MB Cache NVIDIA GeForce FX 5900 XT 128MB Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS 1700 euro en als je op configurieren drukt en je pakt ff een normale opstelling (dus 2x 512 bij zo'n systeem) dan zit je meteen aan de 2200 euro. Heb ff geen tijd nu maar volgens mij kan je dit bij alternate voor 70% van de prijs samenstellen. Zal wel eens kijken als ik tijd heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...