Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag ik heb een jaar terug er is 256MB SD-Ram geheigen bij gekocht maar toen bleef me PC voordat ik me gebruiker kan kiezen vast staan. Dus toen heb ik 't maar weer terug gebracht. mijn PC: Compaq 5722 P3 500Mhz ATI Redeon 8500LE 64mb 256MB SD-Ram Nu wil ik graag weten of het mogelijk is door middel van software of je kan zien wat mijn moederbord maxmaal kan hebben? En 2e vraag, ik las in een ander topic dat je met Speedfan kan kijken hoe heet je Harde Schijf is. Nu heb ik ;t programma gedownload en geinstalleerd maar hij slaat steeds vast?? zijn er ook andere programma's?? Bedankt mvgr. Bas
Link naar reactie
volgens mij kan jouw pc makkelijk 512 mb ram aan, check ook ff de online winkel [url=www.geheugen.com]geheugen.com[/url]. Je kan daar geheugen kopen voor je compaq, dit geheugen werkt gegarandeerd met jouw compaq pc. Het kan zijn dat de geheugenmodule die je een jaar geleden plaatste, defect was, waardoor de computer vastliep. Welk besturingssysteem gebruik je trouwens? Om even in te gaan op je tweede vraag, er zijn inderdaad andere programma's die de temp van je harde schijf kunnen meten, bijvoorbeeld sisoft sandra. Als je harde schijf echter wat ouder is, zal hij waarschijnlijk geen sensor hebben om de temperatuur te meten, ik had bijvoorbeeld een 30 gb schijf van Western digital, zo'n twee jaar oud, en deze schijf had ook geen temperatuursensor.
Link naar reactie
Ik ben blij om te horen dat er wel 512mb ram in moet kunnen. Ik had het geheugen die ik een paar jaar terug had gekocht al een omgeruild, maar toen hadden ze geen 256mb meer. Toen zeiden ze bij dynabyte (daar har ik het geheugen gekocht). Dat ze ze opnieuw moesten bestellen en kreeg ik voor tijdelijk een 128mb mee (werkte ook niet). Er zit/zat 256MB ram in. Besturingssysteem is WinXP Pro. Het is Hardeschijf van 160gig. net 3 weken geleden gekocht. :D Mvgr. Bas
Link naar reactie
Hoeveel geheugen je mobo aankan : gewoon bij compaq website de specs opzoeke. Soms is het effe zoeken maar ze hebben de info wel staan. Vroeger werkte Compaq alleen met Compaq geheugen, latere modellen (ik weet niet waar de grens ligt) kunnen met willkeurig ander merk werken. Dit geld in elk geval voor de P-IV 1,6 Ghz (EVO serie). Zaals je het beschrijft heb je kennelijk een compaq die alleen compaq geheugen wil. Maak gewoon een afspraak met de pcboer, gekocht als het werkt. In jouw geval zou ik dan een Kingston nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...