Ga naar inhoud

Advies gevraagd: wat vinden jullie van deze offerte?


Aanbevolen berichten

Hi all :D Bedankt voor alle fanatieke reacties :) Die 2 GB RAM? Mijn vriendin heeft de P4 2,4 met 1 GB RAM, en die begint al een tikkeltje traag te worden, dus ik dacht: ik doe er meteen maar 2 in :oops: Ik heb wel gekeken naar AMD ipv Intel (maar dan gewoon 32 bits), en het probleem was dat het mobo daarvoor maar 3 geheugenbanken, max 1,5 GB, had. Dus daarom was ik eigenlijk op de Intel uitgekomen. Ik had ook nog even gegoogled op 64 bits, maar ik meen (maar nu kan ik fout zitten), dat ik las dat die trager zijn dan de 32 bits, zolang er geen speciale 64 bits software is. Kan ik trouwens mijn normale XP PRO op een 64 bits draaien? DVD-writer? Heb ik net een (te duur :oops: Net te vroeg gekocht), dus die wou ik over laten zetten uit mijn oude P3-550, en hetzelfde geldt voor de soundcard; in mijn oude P3-550 zit een Creative 5.1 Live dinges, dus ik dacht die ook over te laten zetten. Digitale camera? Heb ik niet :cry: (Vriendin wil een digitale spiegelreflex, maar die kosten rond de 2500 gulden en dat is wat veel). Nforce 3: is dat een merk? Of een chipset oid? Bedankt voor alle welwillende hulp! Groeten, :wink: Heuvt
Link naar reactie
[quote:220fd1b165="heuvt"]Die 2 GB RAM? Mijn vriendin heeft de P4 2,4 met 1 GB RAM, en die begint al een tikkeltje traag te worden[/quote:220fd1b165]Een goed geconfigureerde PC hoort niet zonder aanwijsbare reden ineens trager te worden. Grote kans dat het dus aan allerlei andere oorzaken ligt, dan dat 1GB geheugen te krap is.[quote:220fd1b165]Nforce 3: is dat een merk? Of een chipset oid?[/quote:220fd1b165]De NForce3 is iid de nieuwe chipset van NVidia voor Athlon 64 moederborden.
Link naar reactie
[quote:aa87ce013b="heuvt"]Ik had ook nog even gegoogled op 64 bits, maar ik meen (maar nu kan ik fout zitten), dat ik las dat die trager zijn dan de 32 bits, zolang er geen speciale 64 bits software is.[/quote:aa87ce013b] Dat klopt niet, de Athlon 64 presteert uitstekend met 32 bits software, daarnaast zal 64 bits nog een lichte snelheidswinst geven. Maar aangezien de 64bits software nog even zal duren is dat nu nog even niet van belang. [quote:aa87ce013b="heuvt"]Kan ik trouwens mijn normale XP PRO op een 64 bits draaien?[/quote:aa87ce013b] Ja dus, gaat gewoon werken. En je kunt er daarna altijd nog de 64 bits versie opzetten.
Link naar reactie
[quote:978f3b0d1c="Captain_Kansloos"] De NForce3 is iid de nieuwe chipset van NVidia voor Athlon 64 moederborden. [/quote:978f3b0d1c] Daarbij gaat het wel om de nForce3 [b:978f3b0d1c]250[/b:978f3b0d1c](GB) chipset. De nForce3 [b:978f3b0d1c]150[/b:978f3b0d1c] moet je dus niet hebben, die presteert slechter dan de VIA KT800 (welke ook geen slechte keus is voor mensen die niet van plan zijn te overclocken).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...