Ga naar inhoud

Probleem met webcam


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb een heel vaag probleem met mn webcam. Als ik bv met MSN Messenger met iemand een videogesprek voer, krijg ik i.p.v een duidelijk normaal kleuren beeldje een voor de helft groen en voor de andere helft een paars beeldje. Het gaat hier om de Trust SpyC@m 300XS. Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd. Op een andere PC werkte hij wel gewoon goed.. :-? ff voor de duidelijkheid nog een plaatje: [img:6d090f0936]http://img64.exs.cx/img64/961/naamloos27.jpg[/img:6d090f0936] Zo ziet het eruit dus.. Thnx alvast voor je reactie! :)
Link naar reactie
ik neem aan dat je pas na de installatie van de software en opstarten de webcam hebt aangesloten? Zo niet, webcam afkoppelen, alle software verwijderen. Opnieuw starten, software installeren, opnieuw starten en dan pas de cam aansluiten. Probeer het evt. eens op een andere aansluiting of met een ander kabeltje. ps. wel installeren en verwijderen vanuit een account met volledige rechten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...