Ga naar inhoud

Front-bracket voor Gigabyte GA8IHXP moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo beste PC samenstellers, Ik ben al een tijdje in het bezit van het Gigabyte GA8IHXP moederbord (Rev. 2.1). Omdat dit moederbord ook de functionaliteit ondersteund van infrarood en smartcards, ben ik op zoek naar een bracket die in een lege drive voor bijv. een CD-ROM speler past om deze functionaliteit te kunnen gebruiken. Wie weet waar ik een bracket zou kunnen aanschaffen waar naast deze functies ook een USB 2.0 aansluiting op zit en eventueel ook audioconnectors? Volgens de handleiding zou ik ook een bracket kunnen aansluiten gemaakt door een andere fabrikant, maar ik zou hem het liefst van Gigabyte willen kopen (i.v.m. mogelijke herkenningsproblemen). De aansluitingen op het moederbord zijn namelijk een aantal pinnetjes waar het snoer van de bracket op aangesloten kunnen worden. Ik kan op nederlandse zoekmachines niet vinden wat ik zoek, misschien heeft iemand ditzelfde moederbord en heeft reeds een passende oplossing gevonden. Ik hoop snel iets te kunnen vernemen, want ik zoek mij wezenloos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...