Ga naar inhoud

Geschikte Laptoptas


Aanbevolen berichten

Hoihoi! Eind augustus ontvang ik de laptop die ik voor mijn opleiding moet gebruiken. Er zit geen tas bij dus die moet ik nog kopen. Ik ben op zoek naar een beetje leuke/hippe tas tot ongeveer 60/70 euro. Ik heb geen ervaring met een laptop dus ik weet niet waar een tas allemaal aan moet voldoen. M'n laptop was erg duur dus hij moet in ieder geval goed beschermt zijn. En ik wil er ook liever niet uit zien als een zakenman. :wink: Hebben jullie tips voor me? Thx :D
Link naar reactie
Mediamarkt in Rotterdam heeft ook een ruime keus in dat soort tassen. Let op goede stootbescherming, niet alleen bij het neerzetten maar ook bijvoorbeeld tegen een muur. De tas van Trunk & Co (Samsonite) is wel trendy. Verder wilde ik nog ff toevoegen dat laptops natuurlijk erg gewild zijn bij straatrovers. Als je nu een tas hebt die niet lijkt op een laptoptas, heb je al minder kans dat je beroofd wordt.
Link naar reactie
[quote:d6d2334207="Obi-wan-kenobi"]Verder wilde ik nog ff toevoegen dat laptops natuurlijk erg gewild zijn bij straatrovers. Als je nu een tas hebt die niet lijkt op een laptoptas, heb je al minder kans dat je beroofd wordt.[/quote:d6d2334207] Ja, dat is een héél belangrijk punt! Daarom zal ik je altijd sowieso een rugtas aanbevelen en geen schoudertas. Als je een goede laptop-rugtas kiest kan je aan de buitenkant niet zien dat er een laptop inzit. Bij een schoudertas kan je dat vaak wel zien. Zeker als je met de trein reist (student hè) is dat belangrijk. Zelf heb ik mijn (rug)tas bij de Mediamarkt in Amsterdam gekocht. Hij is van Tucano, maar dat zegt denk ik niet zoveel. Let er bij de aankoop van een rugtas wel op dat ze niet alle grotere laptops kunnen huisvesten. Let dus op de maten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...