Ga naar inhoud

DFN_LIST_CORRUPT en IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Dit is het geval, medion laptop. 1,7 ghz celeron. XP HE nl Als ik hem opstart krijg ik de melding dat hij de vorige keer niet goed heeft kunnen starten. druk je op normaal starten dan krijg je nal het xp logo deze melding: [quote:18bc0af7a4]{{BLAUW SCHERM}} Windows is gestop om schade te voorkomen....... dan deze foutmelding DFN_LIST_CORRUPT of deze IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL daaronder staat dan nutteloze informatie om het te kunnen oplossen. zoals hardware verwijderen. (gaat niet bij laptop) [/quote:18bc0af7a4] daarna start hij opnieuw op en krijg je weer hetzlefde. Als ik in het opstartmenu herstellen kies krijg ik deze melding [quote:18bc0af7a4] STOP: c0000218 {registerbestandfout} het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden. \systemroot\system32\config\SOFTWARE of het logboekbestand of het vervangende bestand van het onderdeel. Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar. [/quote:18bc0af7a4] Veilige modus werkt soms, maar valt daarna ook meteen weer uit. Je zou dus kunnen zeggen dat het systeem totaal naar de ***** is. je denkt nu. hup windows cd erin en alles opnieuw installeren. maar dan krijg ik even een blauwscherm en hij start weer opnieuw op. het is me vandaag 1 keer gelukt xp opnieu te installeren. met bloed zweet en tranen. Na het intstalleren (na 3 mislukte pogingen) van de sis 650 driver ging het weer mis en ben ik weer terug bij af. Wie kan mij helpen? excuses voor de typfouten maar 1 vinger werkt niet.
Link naar reactie
ben nu wat verder aan het kloten en kom nu deze tegen [quote:6b642e5266] Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. BAD_POOL_CALLER Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: Controleer of alle nieuwe hardware of software op de juiste wijze is geinstalleerd. --- heb ik met de officiele drivers gedaan op de andere partitie--- Als het blijft voordoen verwijder dan alle nieuwe hardware of schakel uit. Schakel bios geheugen opties zoals caching of het maken van schaduwkopieen uit. Technische informatie: *** STOP: 0x000000C2 (0x00000007,0x00000CD4, 0x00000001,0x80AAE740) [/quote:6b642e5266] ik hoop dat iemand kan helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...