Ga naar inhoud

Nieuwe pc vriend


Aanbevolen berichten

Ik heb een vriend die een nieuwe pc wil. Hij wil er 1100 max voor uitgeven dan hoeft er geen monitor speakers en toetsenbord/muis bij geluidskaart is ook niet nodig. Hij download veel dus veel schijfruimte is echt gewenst. Een dvd-brander om dit weg te schrijven ook. Verder speelt ie af en toe een spelletje dus een beetje videokaart is ook prettig. ik denk zelf aan iets van een radeon 9600 pro
Link naar reactie
[quote:26de8c53a0]Leuk voor 'm.[/quote:26de8c53a0] Das toch geen antwoord :D De radeon 9600 pro is een zeer goede videokaart, 'k heb wel gehoort dat hij met het zware spel Doom 3 wat moeite heeft maar verder is het een heel leuk kaartje. Marre handbalroels misschien kan je wat meer zeggen van welke onderdelen je wilt nemen want anders kunnen we er weinig mee.
Link naar reactie
ok ik zal even wat samenstellen bij www.sallandautomatisering.nl ! hier is het : Antec PlusView 1000 AMG Tagan 480 Watt MSI K8N Neo-Platinum Athlon 64'3200+ Hitachi DeskStar 7K250 160 GB , 8MB , S-ATA Dane-Elec 1024 MB PC3200/400 MHz Canyon Radeon 9550 128 MB NEC ND-2510A Dual-Layer OEM 1047,- Euro ik weet niet , maar met de radeon 9550 kun je redelijk gamen , goed budget kaartje ... scheelt ook bijna 100 euro met een 9600XT , die wel een stukje sneller is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...