Ga naar inhoud

Problemen met installatie WEBCAM


Aanbevolen berichten

Nadat ik de installatie voltooid had, werkte de webcam wat het beeld betreft naar behoren via MSN . Het geluid lukte niet. Echter het afsluiten van de computer met de aangesloten webcam via USB 1.1 veroorzaakt problemen t.w. blauw beeld ................. [b:b24c5e2edf]Fatale uitzondering OE op 0028; FF0820CD in VXD SYSAUDIO (05) + 000023 CD.[/b:b24c5e2edf] Uitzetten lukt alleen nog door de stekker eruit te halen Ik heb een IBM Aptiva 2158 type 242 met Windows 98. In deze computer geeft aan dat de werking van Trust 320Spacecam correct werkt Trust biedt de mogelijkheid om je USB op de juiste werking te controleren en geeft ondanks de 1.1. !!! géén probleem aan. Inmiddels bij IBM en Trust voor Windows 98 de laatste drivers geïnstalleerd Wie o.. wie helpt mij op weg ?? Henk
Link naar reactie
Je kan de cam op een andere pc testen met windows 98 kijken of je daar dezelfde fout heb zo niet dan kan je eens proberen om windows 98 te herinstalleren. Zo ja dan kan het aan je cam liggen. Wacht eerst maar even op reacties van andere forumleden misschien hebben hun nog een leuke brainwave. Je kan ook nog naar het servicecentrum gaan: http://www.trust.nl/service/service.htm daar kun je je gratis registreren wat nodig is voor het servicecentrum.
Link naar reactie
Tovenaar, Bedankt voor je reactie. Ik heb mij inderdaad laten registreren bij Trust en daar inmiddels ook mijn probleem voorgelegd. Discussie was dat op de verpakking staat : systeem-eis Windows 98 [b:6fb18785ac]SE[/b:6fb18785ac] en dat op de site wordt aangegeven dat Windows 98 toereikend is. Verder is een discussie, dat op de site wordt aangegeven minimaal USB 2.0 een vereiste is . Ik heb slechts 1.1 ???? , maar het werkt wèl !! Alleen het afsluiten hè !!!! Ik wacht met belangstelling op verdere reacties Henk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...