Ga naar inhoud

Notebook te warm


Aanbevolen berichten

Mensen, mijn P4 2,4 Ghz Notebook wordt heel vaak te warm, dna valt hij zo maar ineens uit en aan de onderkant voelt hij dan super warm, is er toevallig een of ander iets wat ik eronder kan zetten, dat meteen lucht aanblaast, zodat hij constant koude lucht krijgt? of moet ik echt zelf een plateau met luchtkoeling maken? alvast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
Heb je dan je laptop op je benen liggen toevallig? Of op je bed? Op die manier kan een laptop namelijk niet goed zijn "frisse" lucht aanzuigen wat er voor zorgt dat de tempratuur te hoog wordt. Als deze wel op een vlakke ondergrond wordt gezet dan moet het geen probleem zijn. In de computertotaal (of was het een ander blad?) van deze maand werd volgens mij een apparaat besproken die je onder je laptop kon doen (een soort dik dienblad zo breed en lang als je laptop zelf) die een betere luchttoevoer voor je laptop verzorgt en waarmee de tempraturen flink mee kunnen dalen.
Link naar reactie
Ik heb hem gewoon op een tafeltje staan en dan valt hij ineens uit, zeg ik hem op mijn benen, met mijn benen beetje open, dan krijgt hij voldoende lucht en blijft hij het wel gewoon doen. Maar er stond dus iets in de ComputerTotaal of was dat ander blad, kan iemnad mij dat even zeggen welk dienblad dat dan is, iemand naam voor mij?
Link naar reactie
Breng eens een bezoek aan www.conrad.nl. Dit is een (postorder)bedrijf waar o.a. computeronderdelen gekocht kunnen worden. Ook hebben ze een handig 'Notebook Cooling Pad' welke aan te sluiten is op een USB-poort. Hij is voorzien van twee ventilatoren die de warme lucht aan de onderkant van de notebook wegzuigen. De pris is ongeveer 25 euro. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...