Ga naar inhoud

CD rom speler leest geen CD's?


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort leest mijn cd speler geen cd's meer,hij komt met de melding plaats een juist medium. Ik heb de cd speler al vervangen door een ander,probleem blijft,ik heb de ide kabel vervangen probleem blijft.ik heb de speler verwijderd in apparaatbeheer en opnieuw opgestart probleem blijft. en nu weet ik het niet meer. ik denk wel dat ik kan kan constateren dat het geen hardware probleem is maar een software probleem.,ik draai win xp prof kan iemand mij helpen of een duw de goede richting opgeven? adje [color=blue:0922ba05ec][b:0922ba05ec]titel aangepast, t[/b:0922ba05ec][/color:0922ba05ec]
Link naar reactie
Leest hij geen enkele CD meer en dus ook geen originele? Heeft hij het ooit wel goed gedaan, zo ja, hoe oud is hij nu? Heb je firmware veranderd? Je schrijft dat je hem al vervangen hebt. Door een andere nieuwe die het 100% wel zou moeten doen? Heb je de 'oude' geprobeerd in een ander systeem en met welk resultaat? Heb je recent andere aanpassingen gedaan in je systeem, in hardware en/of software? Heb je aan drivers gesleuteld? Heb je een ander merk CD gebruikt dan toen hij het wel deed? Welk type/merk speler heb je? Meer duwtjes heb ik geloof ik niet en anders kom ik er op terug
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...