Ga naar inhoud

Cdrom la gaat niet open.


Aanbevolen berichten

Ik had, omdat ik een driver moest installeren, de win 98 SE cdrom in mijn cdrom la gedaan. maar als ik op de eject knop druk, gaat hij niet meer open maar 'speelt hij die CD af' ik krijg dan die Win 98 cd begin scherm. Ik heb al geprobeer door een ijzerdraadje in dat kleine gaatje stoppen hem open te maken maar dat werkt ook niet. Weet iemand het? Ik heb dus win 98 met intel inside celeron 2.4 ghz processor. 256 MB ram LG 52x max cdrom speler.
Link naar reactie
ga eens naar start->programma's->bureauaccesoires->enertainment en start eens de microsoft cd speler op als het goed is zit op deze speler een knopje eject kijk eens of die werkt. wat je ook kan doen is naar deze computer gaan naar de cd speler(waarschijnlijk d:) 1 keer aanklikken met de rechtermuisknop en dan eject kiezen.
Link naar reactie
[quote:313dbf6916="MKL"] wat je ook kan doen is naar deze computer gaan naar de cd speler(waarschijnlijk d:) 1 keer aanklikken met de rechtermuisknop en dan eject kiezen.[/quote:313dbf6916] dit heb ik al gedaan maar werkt ook nie... [quote:313dbf6916="sjouwer"] de computer uit en de stekker uit het stopcontact en dan met een draadje in het reset gat ook niet [/quote:313dbf6916] dat heb ik nog niet geprobeerd... even kijken [b]De manier van Sjouwer heeft geholpen[/n] THNX!
Link naar reactie
Mja ik zou gewoon wat SAPPhIRE zegt anders de drive uit de pc halen, met een paar schroeven heb je hem open en kan je zo de cd eruit draaien. Evenentueel kan je hem er ook gewoon uithalen en op een losse pc voeding zetten kijken of hij dat wil, beetje met het jumpertje rotzooien kan helpen. En ja natuurlijk voorzichtig zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...