Ga naar inhoud

Geluidskaart DMX 6Fire ControlPanel


Aanbevolen berichten

ik wil een geluidskaart installeren op windows xp pro ik krijg een foutmelding ! De DMX 24/96 kon niet geinistialiseerd worden is het stuurprogramma correct geinstalleerd [url]http://productsen.terratec.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3&mode=thread&order=0&thold=0[/url] wat kan ik hier aan doen ? ik heb de drivers al van intenet maar werkt ook niet ! alvast bedankt !
Link naar reactie
welke drivers gebruik je .de 5.40 drivers zijn niet zo stabiel .De 5.28 werken wel goed.Je moet de drivers installeren via configscherm<systeem<hardware<app.beheer<besturing voor geluid enz.Als het goed is staat er dan een geel uitroepteken .klik er met rm op en kies voor stuurprogramma bijwerken.<Dan kiezen voor ik wil zelf kiezen.Zoek dan met <bladeren>naar de lokatie van de drivers.Als ie de driver heeft gevonden,en begint met installeren,dan krijg je de melding dat de drivers niet zijn goedgekeurd enz. maar dan moet je gewoon doorgaan.Wanneer de driver is geinstalleerd,dan doe je de setup voor het controlpanel,en dan moet het werken(als je de driver 5.28 niet hebt(staat niet meer op de site)dan kan ik ze wel mailen)
Link naar reactie
Onderwerp:Geluidskaart DMX6Fire 24/96 Controlpanel. Bericht verstuurt op Za Jul 312004 4:26 pm. a.v.oostenbrugge. reactie van tumbatoroa op 5-8-2004. Ik zou gaarne driver willen instaleren. tumbadora gebruikt driver 5.28. Zou u deze driver 5.28naar my toe kunnen mailen. Hartelyk dank voor deze reactie. a.v.oostenbrugge@hccnet.nl
Link naar reactie
[quote:e0fedd493e="a.v.oostenbrugge"]Onderwerp:Geluidskaart DMX6Fire 24/96 Controlpanel. Bericht verstuurt op Za Jul 312004 4:26 pm. a.v.oostenbrugge. reactie van tumbatoroa op 5-8-2004. Ik zou gaarne driver willen instaleren. tumbadora gebruikt driver 5.28. Zou u deze driver 5.28naar my toe kunnen mailen. Hartelyk dank voor deze reactie. a.v.oostenbrugge@hccnet.nl[/quote:e0fedd493e]lekker handig voor spammer's . je @mail adres op het www zetten. gebruik daar voor de optie PB
Link naar reactie
[quote="plextor"][quote="a.v.oostenbrugge"]Onderwerp:Geluidskaart DMX6Fire 24/96 Controlpanel. Bericht verstuurt op Za Jul 312004 4:26 pm. a.v.oostenbrugge. reactie van tumbatoroa op 5-8-2004. Ik zou gaarne driver willen instaleren. tumbadora gebruikt driver 5.28. Zou u deze driver 5.28naar my toe kunnen mailen. Hartelyk dank voor deze reactie. .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...