Ga naar inhoud

muis loopt steeds vast


Aanbevolen berichten

Ik heb al meer dan maand last van een vastlopende muis. Soms verdwijnt de muis 'even' van mijn scherm, soms ook beweegt hij heel traag, soms ook loopt hij vast op bv een lijntje van een requester en is dan niet meer tot enige beweging te verleiden. Ik werk onder Win2000 Pro en de Intelli-Mouse 1.3A PS2 compatible is van Dell. Ik heb 524MB DDR-geheugen. Ik start dus enkele keren per dag mijn machine opnieuw op wegens een vastgelopen muis. Wie helpt? JanB
Link naar reactie
Gerben, Omdat ik een heel vervelend CoolSearchWeb heb gehad, d3ddll.dll, die mijn hele machine vastzette (het geheugen liep bij de opstart gelijk helemaal vol) heb ik een paar weken geleden de C: schijf (was ook nog een hele bedoening want dat liet een progje niet toe) geformateerd en alle software opnieuw geinstalleerd. De muis spring van tijd tot tijd ook weg van links boven naar rechts onder of omgekeerd, laat ik zeggen 'heel spontaan'. Ik weet er geen raad mee, Gerben. JanB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...