Ga naar inhoud

welke voeding nemen?


Aanbevolen berichten

Onlangs had ik een voeding besteld van Zalman de ZM400A-APF 400Watt kost € 85,-, deze is alleen al een tijdje niet leverbaar, nu heb ik een paar alternatieven doorgekregen namelijk de: zalman 300 watt kost € 73.50; Nexus NX-4000 Real Silent power supply, 400Watt, kost € 107,50; Levicom X-Alien Zilver 550 Watt PSU en kost € 90,50. Heeft iemand ervaring met een van deze voedingen, ik koop hem gericht op de toekomst om later zelf een nieuw systeem te bouwen. Ik vind het belangrijk dat hij stil is en stabiel. Of kan ik toch beter wachten op de Zalman 400Watt? Bij voorbaat dank, Patrick
Link naar reactie
in de computer totaal van deze maand staan voedingen getest.. ik zal zeggen lees en ordeel zelf verder is de levicom gemaakt voor casemodders als je het gebruik in een dichte kast is het zonder vin ik van de voeding.. de nexus is ook een goede voeding voor een redelijke prijs als je uit die 3 moet kiezen zou ik de nexus nemen maar antec is ook goed.. :roll: maar de zalman is stil dus als dat je streven is wacht tot ze m dan in vooraad hebben of ga het bij een andere winkel bestellen waar ze hem in vooraad hebben.. :lol:
Link naar reactie
Al vast allemaal bedankt voor jullie snelle reacties. De bestelling heb ik gedaan bij challenge computers [url]http://www.challengecomputers.nl/shop.asp?id=2648[/url] dus er zijn wel degelijk meer mogelijkheden, echter deze voedingen zijn vergelijkbare voedingen die voorradig zijn. Ik heb ook een case met window dus die levicom zou er wel mooi in passen. Ik heb de test ervan gelezen op [url]http://www.global-modding.de/index.php?action=artikeldisplay&id=23[/url], echter is hij in het Duits wat niet mijn sterkste taal is, maar volgens mijn komt hij er redelik goed uit. Er staat ook een volttabel bij, echter zegt mij de volt afwijkingen niet zo veel. Wat denken jullie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...