Ga naar inhoud

garantie bepaling


Aanbevolen berichten

Ik weet even niet waar dit neer te zetten, maar ik kom het volgende tegen als garantie bepaling: [quote:304f400575]ART. 9: Garantie 1. [b:304f400575]Tenzij schriftelijk op de factuur vermeldt verleent BECOmputers VOF op de door haar geleverde zaken geen garantie.[/b:304f400575] In het geval van een fabrieksgarantie zal BECOmputers VOF uitsluitend een bemiddelende rol vervullen. 2. Deze bemiddelende rol houdt in dat indien koper een beroep doet op een bepaling uit de fabrieksgarantie, BECOmputers VOF voor directe vervanging van de zaak zorgdraagt. BECOmputers VOF zendt de zaak naar de fabrikant. In het geval de fabrikant het beroep op haar garantiebepaling niet honoreert, is koper, naast de prijs van de zaak terzake waarvan ten onrechte een beroep op de garantiebepaling is gedaan, de prijs van de vervangende zaak en de door BECOmputers VOF gemaakte kosten verschuldigd. 3. Ingeval de garantie door BECOmputers VOF wordt verleend omvat deze uitsluitend de reparatie van het betreffende artikel in de werkplaats van BECOmputers VOF. De garantie omvat de vergoeding van onderdelen en arbeidsloon. De garantie vervalt onmiddellijk en in zijn geheel, ingeval anderen dan personeel van BECOmputers VOF reparaties of aan de andere kant aan het defecte artikel hebben uitgevoerd.[/quote:304f400575] Kunnen ze dit maken (zie vet gedrukt in punt 1)?? Punt 3 kan ik begrijpen.
Link naar reactie
Ik heb bij hun een tijdje geleden (korter dan een jaar) geheugen gekocht, maar deze begint keuren te krijgen. Memtest geeft aan dat er meer dan 10000 fouten opzitten. Het gehele punt is dat het bonnetje zo'n bonnetje is waar niet opstaat wat er aangeschaft is. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? ik heb dus een bonnetje van ze, maar weet niet of dat voor dat geheugen is.. (prijs op het bonnetje weet ik even niet). Maar als er op het bonnetje niet staat voor welk product dit is, dan kunnen ze toch ook niets bepalen wat betreft garantie??
Link naar reactie
Ik lees: [quote:4a26dacc26]1. Tenzij schriftelijk op de factuur vermeldt verleent BECOmputers VOF op de door haar geleverde zaken geen garantie. [b:4a26dacc26]In het geval van een fabrieksgarantie zal BECOmputers VOF uitsluitend een bemiddelende rol vervullen. 2. Deze bemiddelende rol houdt in dat indien koper een beroep doet op een bepaling uit de fabrieksgarantie, BECOmputers VOF voor directe vervanging van de zaak zorgdraagt. BECOmputers VOF zendt de zaak naar de fabrikant.[/b:4a26dacc26][/quote:4a26dacc26] Komt er dus op neer dat je gewoon garantie hebt. BECO geeft alleen geen extra garantie bovenop de fabrieksgarantie. Heb je problemen, dan wordt dat gewoon afgehandeld zoals gewoon is.
Link naar reactie
[quote:13ffb2843f="Pistolenpaul"]Ok, nu de bon kwijt is, is er een andere manier van garantie?? Het is samsung geheugen. Geen idee hoe oud het is . . ( is een 256mb geheugen module). Op de website kan ik er niet veel over vinden . . .[/quote:13ffb2843f] ja er is een andere manier. bonnetje en product aan de verkoper geven . en zeggen dat je niet eerder weg ga of dat je product onder garantie wordt gerepareerd of omgeruild. moet je kijken wat er dan gebeurd :lol: . dat vinden ze niet leuk. wel op zaterdag doen of koopavond . :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...