Ga naar inhoud

PalmOne Treo 600 GSM/GPRS


Aanbevolen berichten

Hallo, Weet niet of ik in het goede forum deze vraag stel maar anders verplaatsen de mods hem maar. Ik ben erg enthousiast over dit apparaat, mp3 speler, fototoestel, telefoon (simlock vrij), calender en belangrijkste gps in 1 apparaat. Ben benieuwd of er mensen zijn die de Treo 600 hebben en hoe hij bevalt. Heb er namelijk een paar vraagjes over die je dan misschien kan beantwoorden Info: http://www.pdashop.nl/product/2391 Groetjes, Mike
Link naar reactie
1* Wat is de Garantie? 2* Staan alle gegevens zoals adressen in de Treo 600 zodat je niet van te voren thuis op de PC een adres moet ingeven en onderweg geen andere/nieuwe adressen kan ingeven 3* Standaard zitten er kaarten van de benelux bij, wat als ik bijv andere kaarten wil voor andere landen of de huidige software wil updaten? 4* Er zit standaard 36mb geheugen in, is dit ook te gebruiken om mp3’s op te zetten/af te spelen? 5* Ik las ergens dat er eerst iets geinstalleerd moest worden voordat muziek kon worden afgespeeld, hoe zit dit? 6* Kunnen de gemaakte foto’s worden overgezet op een PC? 7* Hoe werkt het e-mailen, net als sms wat je aan bijv aan kpn betaald? 8* Kan hij worden aangesloten op netstroom of met een adaptor in de sigaretten aansteker van een auto? Hoelang doet hij uberhaupt met een volle accu? 9* Als de gps gegevens SD erin zit, kan er dan muziek worden afgespeeld of moet dan de SD verwisseld worden?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...