Ga naar inhoud

De ultieme game muis


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een probleem...ik krijg voor mijn verjaardag een nieuwe muis. Maar ik speel heel veel cs (counter-strike) En wilde daarom weten welke muis ik moet hebben om super goed te kunnen gamen. Ik zat te twijfelen tussen de Logitech MX 310, de Logitech MX 510, de Logitech MX 500 en de Microsoft IntelliMouse Explorer. Als jullie een idee hebben...laat het me weten.
Link naar reactie
[quote:aa130e1f50="R-bin"]Stond nog niet zo lang geleden nog in computertotaal als een goede gamersmuis volgens mij.[/quote:aa130e1f50] Klopt :D Ik heb hier echter een Logitech Trackman Marble Wheel, een muis van ongeveer 5 jaar oud. Een heel typisch ding met onder je wijsvinger en je pink de primaire- en de secundaire muistoets en onder de middelvinger een scrollwieltje. Voor de duim zit een hele grote knikker (marble) waarmee ik razendsnel kan sturen en lopen en dergelijke. Echt een ontdekking! Eigenlijk moet je kijken of je deze muis nog ergens kunt kopen. In het begin is het vreselijk wennen maar na een maand werken wil je niks anders meer (je merkt het, ik ben vreselijk positief) Het werkt ook in Windows heel plezierig. Koop overigens geen muis zonder staartje want die reageren te laat in games. Ik heb hier namelijk ook zo'n muis liggen. Bijna dezelfde muis als met het draadje maar ik vind 'm te traag in games en de batterij is ook vrij snel leeg. Maar goed, dit is mijn persoonlijke mening. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
[quote:d77db5a7c4="Vunce"]Ik heb nog een halfgare Razer Boomslang voor je liggen, fijne muis hoor, maar wat een goedkoop ding. Knoppen die na een tijdje niet goed functioneren en een scrolwieltje dat niet meer normaal scrolt.[/quote:d77db5a7c4] die dingen waren altijd wel stoer :P zijn weer nieuw van trouwens http://www.razerzone.com/ maat van me heeft nog die 2000dpi bij hem doet ie et nog prima :)
Link naar reactie
[quote:3341d8dfb9="Sliciej"]Maar kan jij die MX510 ook gebruiken voor cs met een lage sensivity? Want ik speel cs met een sens van 0.1 :P (en ik heb nu een Logitech Optical wheel mouse) maar ik speel af en toe met de MS intelli mouse explorer 1.0 en daar is dat niet zo fijn mee....[/quote:3341d8dfb9] ja 0,1?!?!?! dat is SICK meeste pro's spelen zo rond de 1.0 ... doe je der niet een jaar over om rond te draaien?
Link naar reactie
goed game muis zijn die van MS die heb ik nu ook in gebruikt een bluetooth muis van MS hij licht leker in je hand en hij snel ook al heeft hij geen draad dus geen lag en hij ziet er goed uit ik weet niet of hij los te koop is wand hij zat bij mijn toesenbord die ook bluetooth is en ook een goed muis is de Razer boomslang 2100 die heb ik op mijn ander pc waar ik bijna elken dag op game en daar doet hij het ook goed op om dat hij super snel is en die heb ik al meer dan jaar en hij doet het nog steets 100% goed en razer viper is ook heel goed
Link naar reactie
[vertaal > abn]Goede game muizen zijn die van Microsoft, die heb ik nu ook een in gebruikt, een bluetooth muis. hij ligt leker in je hand en hij is ook snel ondanks dat hij draadloos is, dus geen lag. En hij ziet er goed uit, ik weet niet of hij los te koop is want het was een bluetooth set samen met mijn toetsenbord. Ook is de Razer boomslang 2100 een goede muis, die heb ik op mijn ander pc waar ik bijna elke dag op game. Daarop doet hij het ook goed omdat hij super snel is, Ik heb hem al meer dan jaar en hij doet het nog steeds 100% goed. En razer viper is ook heel goed[/vertaal > abn] ik heb het zo goed mogelijk proberen te vertalen voor al die mensen die dit niet konden lezen (zo lastig was het niet om het te lezen hoor :P)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...