Ga naar inhoud

Advies nodig voor nieuwe pc


Aanbevolen berichten

[quote:21e57e949e="salsaborenko"] Eerst over de tft, wat houd DVI precies in? [/quote:21e57e949e] Digital Video Interface, niet spectaculair beter dan analoog, maar het scheelt je wel een hoop handmatig instelwerk. [quote:21e57e949e="salsaborenko"] Bij gaming gaat het er toch sterk om wat de responstijd is? [/quote:21e57e949e] Ja, maar ook belangrijk zijn de helderheid, het contrast, inkijkhoek ... etc. [quote:21e57e949e="salsaborenko"] En over het moederbord, de verschillen: [/quote:21e57e949e] Het belangrijkste verschil heb je er niet bij gezet, nl. de chipset. Maar als je niet gaat overclocken, dan zou ik gewoon die Asus met VIA KT800 chipset nemen. In de praktijk merk je dan toch geen verschil met die MSI met nVidia nForce3 chipset.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:a4dfff53c6]Het belangrijkste verschil heb je er niet bij gezet, nl. de chipset. Maar als je niet gaat overclocken, dan zou ik gewoon die Asus met VIA KT800 chipset nemen. In de praktijk merk je dan toch geen verschil met die MSI met nVidia nForce3 chipset.[/quote:a4dfff53c6] Jup de chipset zette ik er niet bij omdat dat al duidelijk was, ik wil een pc die lang up to date blijft dus wil zo goed mogelijke onderdelen. Overclocken ben ik niet echt van plan, is dat het enige waarvoor je dat moederbord moet komen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...