Ga naar inhoud

Nieuwe laptop bedoeld voor grafisch gebruik


Aanbevolen berichten

[quote:f5f4dbb345="D'acide"] [quote:f5f4dbb345="Obi-wan-kenobi"] Geen reactie op de Acer ... :-? [/quote:f5f4dbb345] de specs vind ik idd HEEL mooi. [/quote:f5f4dbb345] Ok, let er wel op dat het met zulke specs wel ten koste gaat van de mobiliteit, dat ding doet immers niet onder voor een desktop. Hij is dus zwaar en de batterijtijd is waarschijnlijk aan de lage kant. Maar ik neem aan dat je op de hogeschool wel genoeg aansluitmogelijkheden hebt op het lichtnet, en dat je een goeie locker hebt waar je de laptop in op kunt bergen ... Kensington sloten lijken me trouwens ook geen overbodige luxe, die laptops worden ook op klaarlichte dag en onder de neus van medestudenten weggejat. Let ook op de garantievoorwaarden en waar je terecht kan als er iets gerepareerd moet worden. Het is natuurlijk niet ideaal te noemen als je een notebook uit Duitsland koopt (al dan niet met een 'apart' keyboard), maar dat ie voor reparatie opgestuurd moet worden naar Duitsland, met alle risico's van het transport en lange reparatieduur. Het beste is als je een servicepunt kunt vinden, waar je heen kunt en waar ze de reparatie voor je uitvoeren terwijl je wacht ...
Link naar reactie
Een mac is het eerste wat ik wil. Absoluut geen twijfel mogelijk. Alleen als ik een powerbook naar mijn wensen samenstel dan hangt daar een label aan van +/- 4800euro (minimaal) Bijkomend feit is dat de school helaas gebruik maakt van PC om de kosten te drukken. (allemaal nieuwe G5jes is ook errug duur) Dus wordt het een pc. Maar zodra ik van die school af ben ga ik direct een mac kopen. Het blijft gewoon hoe je het ook draait of keert, de fijnste computers om mee te werken (mijns inzien)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...