Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik een scanner aanschaffen met als hoofddoel het digitaliseren van een grote verzameling kleur maar met name zwart/wit foto's (negatieven zijn er niet meer). :D Daarnaast zal er ook wel eens een document worden ingescand. Graag zou ik advies krijgen over welke scanner (dpi's etc) nodig/zinvol is. Thanks :P
Link naar reactie
kijk eens in de computertotaal van juni 2004, laatste nummer dus. een test van 9 apparaten ´voor foto´s en alledaags gebruik´. precies waar je naar op zoek bent, neem ik aan. ik zelf heb canon, en ben zeer content. dat de test schrijft ´minder geschikt voor ocr´ slaat op de meegeleverde software, maar daar ben ik nu juist weer zeer over te spreken met nederlandse teksten....
Link naar reactie
de kwaliteiten etc van scanners en de kleuren van printers zijn voor een groot deel ook persoonlijk. Ga naar een betere pc winkel, en laat je voorlichten en DEMONSTREREN. Bepaal dan je keuze. Zou naar Canon kijken, heb een oude scsi die ook onder XP nog werkt. dus goede driver support zou ik zeggen na zoveel jaren
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:cca5b4aa07="derkdejong"]kijk eens in de computertotaal van juni 2004, laatste nummer dus. een test van 9 apparaten ´voor foto´s en alledaags gebruik´. precies waar je naar op zoek bent, neem ik aan. ik zelf heb canon, en ben zeer content. dat de test schrijft ´minder geschikt voor ocr´ slaat op de meegeleverde software, maar daar ben ik nu juist weer zeer over te spreken met nederlandse teksten....[/quote:cca5b4aa07] wie was de winnaar van die test in juni voor algemeen gebruik, dus foto's en tekst? Mijn scanner is net overleden en ik heb al mijn C!T's op het werk liggen en heb nog een week vakantie, dus heeft iemand het blad onder hand bereik en wil even lezen voor me?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...