Ga naar inhoud

medion 9458 onder xp????


Aanbevolen berichten

  • 10 maanden later...
heb idem probleem,mijn md 9458 (USB), werkte onder XP, na crach HD, XP opnieuw geinstalleerd, driver gedownload van www.medion.de (sca9458win9XP.exe)en extracted, het scan icoon zit in mijn system-tray, scan-panel opent,groen lichtje achterbovenkant scanner brandt en dan...niks krijg steeds: twain-fout erg frustrerend want ik weet niet wat ik nog meer kan doen... alle hulp welkom
Link naar reactie
Je zou deze 2 opties nog kunnen proberen: 1) Twain drivers van je scanner verwijderen. C:\windows\twain32 Daarna scanner verwijderen, pc herstarten en software opnieuw installeren. 2) Zitten er geen .inf bestanden bij de drivers voor je scanner? Als die er wel bij zitten, dan kun je rechtsklikken op het vraagteken in het Apparaatbeheer en kiezen voor Stuurprogramma bijwerken. Dan de lokatie van deze .inf bestanden opgeven.
Link naar reactie
twain driver verwijderd, pc herstart, scanner ingeplugd, software (sca9458win9xp.exe) opnieuw geinstalleerd, idem (no) result ttz, wel het scanpanel, maar geen reactie scanner en ? bij apparaatbeheer,USB device geen inf-file bij de downloaded driver (van medion.de) wat mij opvalt, in de driver-folder(na uitpakken) zit (behalve de setup-louncher) geen enkel exe-file, wel de volgende: ScnPanelXp.EX, wat is dit voor een bestand?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...