Ga naar inhoud

Probleem met Webcam


Aanbevolen berichten

Ik heb een wat oudere webcam (CIF Digital Camera, ik weet zo het merk niet, staat er niet op) Op mijn werk doet de webcam het goed, dan heb ik het vooral over MSN. Als ik de wizard beed en geluid afstemmen doorloop dan werkt de webcam perfect. (Windows XP SP1). Nu heb ik 'm thuis geinstalleerd. Doe 't zelfde, dus eerst de wizard beeld en geluid afstemmen. Tijdens de wizard krijg je 'n testbeeld van de webcam. Dan werkt ie perfect. Als ik dan na die wizard iemand uitnodig voor een videogesprek op MSN, dan krijg ik de volgende foutmelding: [i:47bab12e8c]Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw. Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw. Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd[/i:47bab12e8c] Het vreemde is dat de webcam op m'n werk wel goed fuctioneerd. (Daar en hier MSN messenger 6.1 & Windows XP SP1, thuis zit ik achter een router SMC7004VBR) Wie kan mij helpen? :P
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Ik heb een Draytek Vigor 2600 router en de poorten open gezet die je in je link beschrijft. Maar ik krijg prima beeld en filetransfer, maar ik kan geen geluidsverbinding opbouwen. Ondanks dat de camera en microfooninstelschermen van MSN een perfect werkende camera en microfoon tonen. Ik zie dat MSN probeert te connecten met de andere kant, maar het niet voor elkaar krijgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...